11:29|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 03 خرداد 1401 - 13:44
کد خبر: 17916

تکریم ارباب رجوع؛ اصلی فراموش شده در اداره پست ارومیه

رعایت نشدن حقوق ارباب رجوع در اداره پست ارومیه و عدم توجه به مطالبات آن‌ها، از جمله موضوعاتی است که طی چند سال اخیر گله‌مندی اکثریت شهروندان را به دنبال داشته و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نظارتی بر این امر داشته باشند.
تکریم ارباب رجوع؛ اصلی فراموش شده در اداره پست ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، شیوع ویروس کرونا طی دوسال اخیر منجر به افزایش جابه‌جایی مرسولات پستی در آذربایجان‌غربی شده است، به‌طوری‌که این حجم از جابه‌جایی مرسولات موجب کندی عملکرد این شرکت شده است.

بی‌گمان عدم تکریم ارباب رجوع توسط کارمندان اداره پست ارومیه بر هیچکس پوشیده نیست و اکثر مراجعین که به صورت حضوری به این اداره مراجعه می‌کنند از نحوه برخورد و بی‌توجهی کارمندان به مطالبات آنان ناراضی هستند و طی تماس با این پایگاه خبری گله‌مندی خود را مطرح می‌کنند.

با توجه به پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که با مراجعه به اداره پست کارمندان این شرکت یا وقتی به پاسخگویی سوالات آنان ندارند و یا کارمندی در آن پیدا نمی‌شود که پاسخگوی مطالبات آنان باشد.

در پایان لازم به ذکر است که بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مباحث مهمی است که بایستی در تمامی ادارات دولتی و خصوصی رعایت شود و اکنون آنچه مشهود است این است که این اصل در اداره پست ارومیه به دست فراموشی سپرده شده و انتظار می‌رود متولیان امر به این مسئله ورود کرده و برنامه جهت رسیدگی به اوضاع نابسامان این اداره اتخاذ نمایند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید