08:26|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1401 - 18:43
کد خبر: 17903

رئیس جمهور وارد استان آذربایجان غربی شد

رئیس جمهور در بیست و یکمین سفر استانی، صبح امروز وارد استان آذربایجان غربی شد.
رئیس جمهور وارد استان آذربایجان غربی شد

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز(جمعه) وارد فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و حضور در نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در بدو ورود به آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران ضمن اداری احترام به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در استان گفت: آذربایجان غربی نمونه کاملی از مجموعه فرهنگی تاریخی و تمدنی برای مردم ایران است که تمام اقوام از ترک و سنی در کنار هم یکدیگر زندگی می‌کنند.

او گفت:آذربایجان غربی استانی است، دارای افتخارات بسیار از جمله افتخارات حضور بسیار با معنا در دفاع مقدس و مرزبانی مثال زدنی است.

حجت اسلام رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های بی شمار آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف گفت: این استان در بخش کشاورزی، معادن یکی از قطب‌های مطرح در کشور به شمار می‌رود و وجود مراکز علمی و فعال دانشگاهی نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای استان دارد.

رئیس جمهوری کشورمان با بیان اینکه در این استان مسائل زیادی وجود دارد، گفت: اما در این سفر اولویت‌های استان شناسایی شده و در جلسات کارشناسی در تهرام این اولویت‌ها بررسی شده است، امروز همچنین وزرا نیز در شهرستانها حضور دارند در انتهای سفر در جلسه شورای اداری مصوبات سفر اعلام می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه مدیران باید خود را مسئول اجرای این مصوبات بدانند از مردم استان به دلیل شرایط کرونایی و عدم حضور در اجتماعات مردمی و شهرستانها نیز عذرخواهی کرد و گفت: امیدوارم در سفرهای آتی بتوانیم در اجتماعات عظیم مردمی این استان حضور یابم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید