21:12|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1401 - 13:27
کد خبر: 17893
سرپرست اداره کل راهداری آذربایجان غربی اعلام کرد:

پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصدی مصوبات حوزه راهداری شهرستان چهاربرج 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصدی مصوبات حوزه راهداری شهرستان چهاربرج در راستای تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خبر داد.
پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصدی مصوبات حوزه راهداری شهرستان چهاربرج 

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از روابط عمومی این سازمان، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی سفر شهرستانی استاندار محترم به شهرستان چهار برج دو طرح در حوزه راهداری شامل روکش آسافالت محور قیچاق - سالار آباد  و محور میاندوآب-فسندوز به تصویب رسیده است.

بهزاد برقی ادامه اداد: محور قیچاق - سالار آباد  در طول ۲ کیلومتر با اعتبار معادل  ۲۰۰۰۰میلیون ریال از منابع استانی و به همین میزان از منابع ملی درحال اجرا بوده که از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد برخودار است.

وی در خصوص اجرای روکش و آسفالت محور میاندوآب-فسندوز عنوان کرد: ۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال مجوز برای این پروژه از محل اعتبارات ملی ۱۴۰۰ تخصیص یافته  و تبادل قرار داد به مبلغ ۱۵۳۱۴۸ میلیون ریال صورت گرفته و تحویل زمین شده است.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این اداره کل نهایت تلاش و اهتمام در امر پیگیری مصوبات و رفع مشکلات در جهت تسهیل در ارائه خدمات رسانی مطلوب را در دستور کار خود قرار داده است.
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید