00:47|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1401 - 08:48
کد خبر: 17878
یادداشت:

آشفته بازار قیمت‌ ماکارونی در ارومیه؛ زیر سایه بی‌تدبیری مسئولان

گرانی غیرمنتظره ماکارونی طی چند روز اخیر اعتراض بسیاری از شهروندان را در پی داشته که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در جهت رفع مشکلات موجود برنامه‌ای اتخاذ نمایند.
آشفته بازار قیمت‌ ماکارونی در ارومیه؛ زیر سایه بی‌تدبیری مسئولان

سرویس اقتصادی باریش نیوز، اخیرا اصلاح قیمت آرد صنف و صنعت، محصولات غذایی وابسته را تحت تاثیر خود (انواع نان فانتزی و صنعتی، انواع ماکارونی) قرار داده که این موضوع خشم و اعتراض افراد را برانگیخته است. 

افزایش غیرمنتظره قیمت ماکارونی و نایاب شدن آن در بازار باری دیگر ضعف مدیریتی مسئولان را برای همگان نمایان و راه را برای افراد سودجو جهت احتکار این کالا هموار ساخت. 

علیرغم اینکه مسئولان بارها وعده تامین کالاهای اساسی در بازار را مطرح نموده‌اند اما همچنان مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود ناچارند به چندین فروشگاه مراجعه کنند. 

تمامی موضوعات ذکر شده واکنش‌هایی منفی به همراه داشته و عدم توجه متولیان امر به چالش‌های موجود در این حوزه به افکار آنان دامن زده و سوالات بی‌جواب متعددی را برای مردم به وجود آورده است.

مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند که تنها در برخی از فروشگاه‌های سطح شهری آن هم به ندرت می‌توانند ماکارونی پیدا کنند در حالی که ماکارونی جزء یکی از اقلام مورد نیاز آنان و غذای مورد علاقه اکثریت کودکان محسوب شده و هیچ جایگزینی ندارد و نمی‌توانند فرزندانشان را به نبودن آن قانع کنند. 

 وعده‌های نظارت و رفع کمبود ماکارونی در شهر مطرح شده و ارگان‌های مربوطه نیز  در جهت کنترل قیمت و جلوگیری از احتکار سودجویان ماموران خود را راهی بازار کرده‌اند ولی آنچه مشهود است این اقدام آنان هیچ سودی برای مردم نداشته و همچنان این تراژدی ادامه دارد....

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید