09:01|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1401 - 12:22
کد خبر: 17876
یادداشت:

عدم فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی؛ عاملی جهت سرگردانی شهروندان ارومیه‌ای

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اخیرا بیماران برای تهیه دارو‌های خود به دلیل عدم فعالیت داروخانه‌های سطح شهری ارومیه با مشکل مواجه شده‌اند که انتظار می‌رود متولیان امر جهت رفع این مشکلات برنامه‌ای اتخاذ کرده و بر شدت نظار‌ت‌ها بیافزایند.
عدم فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی؛ عاملی جهت سرگردانی شهروندان ارومیه‌ای

سرویس اجتماعی باریش نیوز، تعطیلی و عدم فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی در ارومیه در ساعات شبانه، موضوعی است که اخیرا نقل محافل شده و گله‌مندی اکثریت افراد را به همراه داشته و این در حالی است که مسئولان مربوطه همچنان از نظارت مستمر بر فعالیت داروخانه‌های سطح شهری صحبت می‌کنند.

شواهد حاکی بر آن است که داروخانه‌های موجود در اکثریت بیمارستان‌های ارومیه در ساعات شبانه تعطیل بوده و مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند که بایستی مسافت بسیاری را برای تهیه و جست‌وجوی دارو طی کنند که لازم به ذکر است که در کلانشهری چون ارومیه سرگردانی شهروندان در این زمینه به هیچ عنوان جایز نیست.

پیام‌های دریافتی نیز حاکی از این است که بسیاری از مراجعه‌کنندگان به داروخانه‌ها از کمبود برخی از داروها و نبود انواع شیرخشک شکایت دارند که این مسئله نگرانی والدین از سلامت فرزندانشان را به دنبال داشته است.

در پایان لازم به ذکر است که مشکلات مردم در زمینه تأمین دارو و انواع شیرخشک بسیار بوده و انتظار می‌رود متولیان امر بجای وعده‌های توخالی و ادعاهایی که دروغی بیش نیست، با تقویت نظارت‌ها و تأمین داروهای مورد نیاز در جهت رفع مشکلات شهروندان گام بردارند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید