00:31|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1401 - 14:05
کد خبر: 17872
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری وحمل‌ و نقل جاده ای در بازدید از پایانه های مرزی رازی و سرو استان آذربایجان غربی :

اهتمام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در تکمیل و افتتاح پایانه مرزی رازی

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری وحمل‌ و نقل جاده ای در بازدید از پایانه های مرزی رازی و سرو استان آذربایجان غربی از تکمیل و افتتاح پایانه مرزی رازی خبر داد.
اهتمام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در تکمیل و افتتاح پایانه مرزی رازی

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقب از روابط عمومی سازمان، حسین حدادزادگان مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای در سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی از پایانه های مرزی رازی و سرو بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته پروژه های عمرانی این پایانه های مرزی بویژه  پایانه مرزی رازی شهرستان خوی که در آستانه افتتاح ساختمان سالن مسافری و تجاری و نیز محوطه سازی آن است، قرار گرفت .

وی در بازدید از احداث ساختمان اصلی شامل سالن های مسافری و تجاری پایانه مرزی رازی اظهار داشت : این سازه در مساحت تقریبی ۹۵۰۰ متر مربع در سه طبقه سازه فلزی ساخته شده که یکی از شکیل ترین ساختمان های احداث شده در پایانه های مرزی کشور است.

حدادزادگان به خرید تجهیزات سالن های مسافری و تجاری و هزینه نزدیک به ۱۸۰۰ میلیارد ریالی برای آن اشاره کرد و افزود : قرارداد های تهیه و نصب تابلوهای سردرب ساختمان‌های تجاری و مسافری و تهیه و نصب تابلو درب های ورودی و خروجی و فضای داخلی سالن های تجاری و مسافری بصورت استانی انجام گرفته است.

وی ادامه داد : با تکمیل کارهای کوچک باقی مانده احداث سالن مسافری و تجاری و نیز تکمیل محوطه سازی این پایانه مرزی به زودی شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود.

گفتنی است بعد از بازدید پایانه مرزی رازی شهرستان خوی ، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای با سفر به شهرستان ارومیه با همراهی سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از پایانه مرزی سرو هم بازدید کرد.

بهزاد برقی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این بازدید ضمن اعلام این نکته که سالن مسافری پایانه مرزی سرو سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت وقت افتتاح شد، گفت : هم اکنون مطالعات توسعه این پایانه مرزی در دست اقدام بوده که از جمله می‌توان به الحاق بازارچه مرزی و نصب دستگاه ایکس ری در ورودی پایانه اشاره نمود .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید