09:43|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1401 - 10:31
کد خبر: 17864

خدمات‌دهی رایگان اتوبوس‌های شهری به نمازگزاران روز عید فطر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، از اختصاص اتوبوس‌های ناوگان درون شهری برای ایاب و ذهاب رایگان نمازگران روز عید فطر در ارومیه خبر داد.
خدمات‌دهی رایگان اتوبوس‌های شهری به نمازگزاران روز عید فطر

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی رئیس سازمان با اعلام این خبر افزود: برابر دستور شهردار ارومیه و در راستای رفاه حال و جهت سهولت در ایاب و ذهاب نمازگزاران محترم به مصلی امام خمینی (ره) تعداد ۴٠ دستگاه اتوبوس شهری تخصیص یافته است.

ایشان افزودند: این اتوبوس‌ها که توسط بنرها و نوشتارهای نصب شده به شیشه اتوبوس‌ها مشخص گردیده‌اند از ساعت ۵:٣٠ صبح روز عید فطر از مناطق مختلف شهر شهروندان محترم را به مصلی امام خمینی (ره) انتقال و پس از پایان نماز مجددا در امتداد خیابان رسالت و خروجی مصلی مستقر و براساس مسیرهای مشخص شده به نمازگزاران عزیز سرویس‌دهی خواهند نمود.

سعیدآبادی در ادامه یادآور شد: طبق دستور شهردار محترم خدمات اتوبوس‌های ویژه تخصیصی کاملا رایگان خواهد بود و هزینه‌ای بابت ایاب و ذهاب ازنمازگزاران اخذ نخواهد شد و ضمنا دو دستگاه خودروی گشت بازرسی سازمان در محل استقرار اتوبوس‌ها مستقر و ضمن نظارت بر خدمات‌دهی مناسب و مطلوب اتوبوس‌ها به نمازگزاران عزیز جوابگوی مشکلات مطروحه شهروندان محترم خواهند بود.

وی از شهروندان عزیز درخواست نمود در صورت کمبود اتوبوس برای هر مسیر و یا هرگونه مشکل در ایاب و ذهاب نمازگزاران روز عید فطر حتما مراتب را سریعا به شماره ١٣٧ سامانه مدیریت شهری گزارش تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و افزایش اتوبوس اقدام لازم صورت پذیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید