15:41|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1401 - 11:52
کد خبر: 17861
رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری استان خبر داد:

جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی از حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی

رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از جمع آوری تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی واقع در حاشیه راه‌های استان خبر داد.
جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی از حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، جهانگیر سیدعباسی رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: این اداره کل با تلاش ادارات تابعه ضمن اخذ حکم از مراجع قضایی و همکاری نیرو‌های انتظامی استان به صورت مداوم اقدام به جمع آوری تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز از حریم جاده‌های استان کرده است.

وی تصریح کرد: نصب این گونه تابلو‌ها مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرور است که متاسفانه بار‌ها شاهد آن بوده ایم که اشخاص حقیقی و حقوقی بدون لحاظ کردن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلو‌های غیر مجاز (بدون قرارداد نصب) در راه‌های استان کرده‌اند.

 رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برگزاری ۱۴ جلسه کمیسیون نرخ گذاری در سال قبل خبر داد و بیان داشت: در سال قبل ۳۶ عدد دستورالعمل مصوب، برگزاری ۲۰ جلسه مزایدات، مکانی یابی تابلوهای اختصاصی به تعداد ۱۷ عدد نیز تجدید قراردادهای غرف حمل و نقلی و خدماتی به تعداد ۴۳ عدد انجام یافته است.

وی از واگذاری کارخانه‌های آسفالت شهرستان‌های بوکان و سلماس خبر داد و یادآور شد: کارخانه‌های شهرستان‌های شوط و چالدران نیز در مرحله اخذ مدارک جهت عقد قرارداد بوده و طی سال گذشته قرارداد شرکت‌های خدماتی پایانه های مرزی و شرکت بهره بردار پایانه‌های بار و سیمان ارومیه انجام یافته است.

سیدعباسی با اشاره به نظارت و ارزیابی مستمر بر عملکرد شرکت‌های خدماتی پایانه‌های مرزی و شرکت‌های بهره بردار بار و سیمان افزود: در سال قبل مزایدات پایانه‌های بار و سیمان، کارخانه‌های آسفالت، صدور توریست کارت بانکی در پایانه‌های مرزی و اجاره غرف تجاری واقع در پایانه‌های مرزی (صرافی، سیم کارت فروشی، بیمه، جابجایی مسافر و فروشگاه) و مزایدات واگذاری نگهداری و خدماتی حجمی پایانه‌های مرزی برگزار شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید