23:03|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1401 - 13:44
کد خبر: 17846
یادداشت:

آسفالت نامناسب کوچه‌ها و معابر شهری؛ معضلی جدی برای شهروندان ارومیه‌ای

رسیدگی و رفع به مشکلات و گله‌مندی شهروندان از وضعیت نامناسب آسفالت کوچه های سطح شهری ارومیه، در حوزه خدمات شهری امروزه به یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده و انتظار می‌رود متولیان امر در راستای رفع مشکلات شهری تمام تلاش خود را بکار گیرند.
آسفالت نامناسب کوچه‌ها و معابر شهری؛ معضلی جدی برای شهروندان ارومیه‌ای

سرویس اجتماعی باریش نیوز، وضعیت نامناسب آسفالت برخی از کوچه‌ها و معابر سطح شهری ارومیه موجب گله‌مندی و اعتراض ساکنین این شهر شده و مشکلات بسیاری را در تردد آنها ایجاد کرده است؛ وعده رسیدگی و رفع این مشکلات هرساله توسط متولیان امر مطرح می‌شود اما در پایان چیزی بجز کم‌کاری و بی‌تفاوتی آنان نسبت به این موضوع عاید شهروندان نمی‌شود.

متاسفانه با گذر از سطح شهری و با مشاهده کوچه‌هایی که همچنان در انتظار آسفالت هستند، بار دیگر ضعف مدیریتی مسئولان شهری در این کلانشهر برای همگان نمایان می‌شود.

جمع‌شدن زباله، جولان سگ‌های ولگرد، نابسامانی و وضعیت نامناسب پیاده‌روها، نبود معابر مناسب و کنده‌کاری‌ها و رهاشدگی که توسط ارگان‌های مختلف ایجاد شده؛ از عمده‌ترین عواملی هستند که نارضایتی شهروندان را بدنبال دارد.

تماس‌های مکرر مخاطبان مبنی بر کم‌کاری شهرداری در مناطق مختلف شهری بوده و بنابر اظهارات آن‌ها علاوه بر آسفالت نامناسب، برخی از کوچه‌های سطح شهری رنگ آسفالت به خود ندیده و در وضعیت خاکی به سر می‌برند که به صراحت می‌توان گفت چنین وضعیتی در شان یک کلانشهر نمی‌باشد.

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر برنامه‌هایی را جهت آسفالت کوچه‌ها و معابر اتخاذ و نقطه پایانی بر بی تفاوتی‌های خود نسبت به مشکلات شهری تعیین نمایند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید