13:05|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1401 - 13:44
کد خبر: 17843

فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار برای موزه صلح سردشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از اعلام فراخوان عمومی جدب سرمایه‌گذار برای ساخت موزه صلح سردشت خبر داد.
فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار برای موزه صلح سردشت

به‌گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدت زمان اجرای پروژه در این فراخوان 36 ماه تعیین شده و در صورت تائید کارگروه واگذاری موزه صلح سردشت به مدت 15 سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت.
 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این پروژه تا 11 اردیبهشت سال جاری فرصت دارند مدارک مورد نیاز و درخواست خود را به این اداره‌کل تحویل دهند.
 

وی ادامه داد: صلاحیت و اهلیت مالی، فنی و عمومی سرمایه‌گذاران متقاضی توسط کمیته فنی بازرگانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کمیته در رد و یا قبول آن اختیار تام دارد و هرگونه تغییر در فرایند پروژه‌ها باید با هماهنگی کارفرما باشد.
 

جباری گفت: موزه صلح سردشت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی سردشت در دفاع مقدس و نشان دادن مظلومیت قربانیان این حادثه راه‌اندازی می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید