21:39|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1401 - 09:25
کد خبر: 17840
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

طرح جوانی جمعیت باید سرعت بیشتری بگیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مدیران باید با نگاه توسعه محور حرکت کنند تا پیشرفت جامعه را شاهد باشیم.
طرح جوانی جمعیت باید سرعت بیشتری بگیرد

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه 2 اردیبهشت در ارومیه، با اشاره به فضیلت شب‌های قدر و تسلیت ایام شهادت امام علی(ع)، اظهار داشت: بهره گیری سیره مدیریتی نخستین امام شیعیان برای کلیه مدیران ضرورت دارد.
 

وی افزود: مومنان روزه‌دار بر احیاء شب‌های قدر اهتمام دارند و اهمیت این شب‌های غیرقابل انکار و بسیار والا است.
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت در جامعه، عنوان کرد: اقتدار یک جامعه با تکیه بر جمعیت جوان و پرانرژی محقق می‌شود. بر همین مبنا باید در راستای این امر قدم برداشت و تمام تمهیدات برای محقق شدن هرچه زودتر آن اندیشیده شود.
 

وی گفت: برای داشتن جامعه شاداب و مقتدر، باید طرح جوان‌سازی جمعیت به سرعت اجرایی شود و مسئولان به اجرای آن کمک کنند.
 

قریشی، مدیریت متحدانه را ضرورتی غیرقابل انکار دانست و بیان داشت: خوشبختانه در دولت جدید شاهد نحقق این امر چه در سطح استانی و چه ملی هستیم.
 

وی ادامه داد: همراهی استاندار و نمایندگان مجلس در آذربایجان‌غربی ستودنی است و امیدواریم این اتحاد موجب پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف شود.
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان دولتی و نمایندگان برای تحقق توسعه قابل تقدیر است و بر مبنای همین تلاش‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی هم باید در راستای توسعه گام بردارند.
 

قریشی گرامیداشت روز قدس را جزو الزامات مسلمانان برشمرد و گفت: بر همه مسلمانان وظیفه است که در این روز در میدان حاضر بوده و دفاع از مظلومان را به عنوان اولویت خود معرفی کنند.

وی در پایان سخنان خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دژ مستحکم نظام و انقلاب در برابر دشمنان عنوان کرد و فرا رسیدن سالروز تاسیس این نیرو را تبریک گفت‌.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید