16:06|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اردیبهشت 1401 - 12:57
کد خبر: 17839
یادداشت:

لزوم ایمن‌سازی دوربرگردان‌های غیراستاندارد در کلانشهر ارومیه

این روزها با گذر از سطح شهری ارومیه شاهد دوربرگردان‌هایی خواهیم بود که از هیچگونه استانداری برخوردار نبوده و موجب گله‌مندی شهروندان از افزایش ترافیک و تصادف ناشی از آن شده است.
لزوم ایمن‌سازی دوربرگردان‌های غیراستاندارد در کلانشهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، دوربرگردان‌، طرحی هندسی که مسئولان شهری از آن با هدف روان کردن ترافیک و تسهیل رفت و آمد شهروندان یاد می‌کنند، غافل از این‌که این دوربرگردان‌ها از هیچگونه استانداردی برخوردار نبوده و موجب تشدید ترافیک شده‌اند.

با گذر از سطح شهری ارومیه می‌توان به این نتیجه رسید که این دوربرگردان‌ها، غیراستاندارد بوده و از آنجایی که ایجاد دوربرگردان‌ها ضرورت و شرایط خاص خود را دارد؛ رفع نواقص و استانداردسازی آن به بهانه کمبود بودجه به حال خود رها شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با نام بریدگی شناخت نه دوربرگردان ...

افراد بسیاری در مسیر این دوربرگردان‌ها کلافه از ترافیک و خسارت ناشی از تصادفات، طی تماس با این پایگاه خبری خواستار رسیدگی مسئولان و رفع این معضلات هستند.

در ادامه لازم به ذکر است برخی از این بریدگی‌ها فاقد تابلو اطلاعاتی دوربرگردان بوده و شهروندان را با دردسرهایی روبه رو ساخته است. 

متاسفانه در حالی که بایستی تعداد این بریدگی‌ها کاهش یافته و آن‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به دوربرگردان دارد به صورت استاندارد، به دوربرگردان تبدیل شود ولی همچنان متولیان امر بی‌توجه نسبت به این موضوع می‌باشند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید