14:24|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1401 - 13:39
کد خبر: 17835
یادداشت:

گرانی ناگهانی اینترنت؛ به بهانه توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت آن

اختلالات در کیفیت و سرعت اینترنت طی سالهای اخیر افزایش یافته و موجب گله‌مندی کاربران شده است؛ هر چند مقام‌های مسئول همچنان بر مسئله خوب‌بودن سرعت اینترنت تأکید دارند اما به‌ نظر می‌رسد این روزها علاوه بر اختلال در کیفیت اینترنت، افزایش قیمت تعرفه آن بصورت ناگهانی نیز موجب اعتراض افراد شده است.
گرانی ناگهانی اینترنت؛ به بهانه توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت آن

سرویس اجتماعی باریش نیوز، افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت در سال 1401 توسط مقام‌های مسئول اعلام شده بود ولی آنچه این روزها موجبات گله‌مندی افراد را فراهم ساخته، افزایش ناگهانی و بدون اطلاع قبلی به کاربران می‌باشد.

در واقع می‌توان گفت افزایش ناگهانی تعرفه‌های اینترنت ثابت و اپراتورها به یکی از پر بحث‌ترین موضوعات این روزها تبدیل شده و بی اعتمادی کاربران را نسبت به عملکرد متولیان امر به دنبال داشته است.  

این در حالی است که اپراتورها دلیل افزایش تعرفه ها توسعه زیر ساخت‌ها برای بهبود سرعت و کیفیت اینترنت عنوان می‌کنند، اما آنچه مشهود است در کنار این افزایش قیمت‌ها سرعت اینترنت هیچ بهبودی نیافته است.

ناهمخوانی قیمت و سرعت اینترنت صدای اعتراض اکثریت کاربران را برانگیخته و با تماس با این پگایگاه خبری اظهار می‌کنند: درحالی که اختلالات در آنتن‌دهی اینترنت همچنان ادامه دارد چرا بایستی هزینه بیشتری بابت خرید بسته‌های آن بپردازند؟

در پایان لازم به ذکر است که امروزه افراد بسیاری از طریق صفحات مجازی و از طریق اینترنت کسب درآمد کرده و معنای واقعی اینترنت جزئی از زندگی افراد در جامعه محسوب می‌شود و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در مقابل افزایش قیمت‌ها راهکارهایی نیز جهت بهبود کیفت آن ارائه داده و به مرحله اجرا رسانند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید