16:21|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1401 - 12:57
کد خبر: 17822
وعده تکمیل پروژه‌های ناتمام در ارومیه تمامی ندارد؛

ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی

حکایت ناتمام پروژه‌های نیمه کاره و واحدهای راکد از جمله مشکلات جدی کلانشهر ارومیه است که طی چندسال اخیر مورد بی‌توجهی و غفلت مسئولان شهری واقع شده و امید است در جهت توسعه و پیشرفت استان برنامه‌هایی جهت تسریع روند تکمیل پروژه های سطح شهری اتخاذ شود.
ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه کاره و واحدهای تولیدی راکد از جمله اقداماتی است که می‌تواند زمینه رشد اقتصادی، چرخش سرمایه و اشتغالزیی را فراهم آورد.

حکایت پروژه‌های نیمه‌تمام درکلانشهر ارومیه موضوع جدیدی نیست، پروژه‌هایی که زمانی قرار بود بر ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و ... شهر بیفزاید و حال زیر بار غفلت مسئولان دست و پنجه نرم می‌کنند.

کمربندی دوم، پل آذربایجان و میدان امام‌خمینی، عدم افتتاح تالار مرکزی ارومیه، پروژه ناتمام شهر بازی چی چست، پارک سلامت، بوستان حلاوت‌کار(ویژه بانوان) تله کابین و ده‌ها پروژه ناتمام دیگر از جمله پروژه‌های برآمده از وعده‌های ریزودرشت مسئولین بوده است که تاکنون نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولین نداشته و با صراحت می‌توان گفت که پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر تبدیل به یک معضل اجتماعی شده‌اند.

مسئله تاسف برانگیز این است که با وجود تعداد بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در ارومیه، متولیان امر به جای تکمیل آن‌ها، پروژه‌هایی جدید را کلید می‌زنند و با وجود اعتراضات گسترده مردمی و پیگیری رسانه‌ها تاکنون هیچکدام از مسئولان شهری در این خصوص پاسخگو نبوده‌‎اند.

ترافیک، آلودگی بصری، بی‌اعتمادی افراد و ... از جمله مواردی است که به دنبال بی‌توجهی مسئولان نسبت به تکمیل پروژه‌ها عاید شهروندان می‌شود و باتوجه تاکید رئیس کل دادگستری استان انتظار می‌رود مسئولان استان گام‌های جدی‌تری در تحقق پروژه‌های نیمه‌تمام بردارند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید