11:47|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1401 - 13:41
کد خبر: 17820
یادداشت:

جمع‌آوری معتادان از محدوده شهری ارومیه همچنان بدون متولی!

حضور معتادان در محدوده شهری ارومیه، سیمای این کلانشهر را مخدوش کرده و گله‌مندی اکثریت شهروندان را بدنبال داشته است؛ ساماندهی این افراد نیازمند همکاری و عزم جدی تمام مسئولان متولی می‌باشد.
جمع‌آوری معتادان از محدوده شهری ارومیه همچنان بدون متولی!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی سال‌های اخیر بی‌توجهی مسئولان نسبت به مسائل و مشکلات شهری ارومیه موجب شد که شهر پر از معتادانی شود که در ملأ عام و بدون هیچ ترسی موادمخدر مصرف می‌کنند.

با گذر از سطح شهری خواهیم دید که برخی از آن‌ها در مناطق حاشیه نشین و مرکز شهر اجناس دست دومی را که احتمال سرقتی بودن آن بسیار است را بساط کرده و نگرانی شهروندان را موجب می‌شوند.

باتوجه به تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان تعدادی از این افراد در اطراف برخی از مدارس دیده شده‌اند که به دنباله این موضوع می‌توان گفت که نوجوانان و جوانان سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در جامعه بسیار آسیب‌پذیر هستند و وجود معتادان در شهر می‌تواند مشکلات جبران ناپذیر بسیاری از لحاظ روحی و روانی را برای آن‌ها به وجود آورد.

وجود این معتادان در چهارراه ها، ورودی شهر، محله‌های حاشیه نشین و ... نیز بیانگر ضعف مدیریتی در یک کلانشهر می‌باشد که دیدگاهی منفی در ذهن هر مخاطبی ثبت می‌کند.

از آنجایی که این افرادی مکانی مشخص جهت گذران زندگی ندارد پل‌های عابرپیاده، ورودی شهر، محلات حاشیه نشین، زمین‌های بایر و کوچه‌های خلوت را بعنوان پناهگاهی برای خود برگزیده‌اند که در پی آن کرونا، انواع بیماری‌ها و ناامنی‌ها شهروندان را تهدید می‌کند.

این مسئله بارها توسط این پایگاه خبری مطرح شده است و انتظار می‌رود متولیان امر در عوض بی‌تفاوتی نسبت به این موضوع به دنبال راه حلی جهت رفع این معضل و ساماندهی افراد معتاد باشند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید