02:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1401 - 11:48
کد خبر: 17800

اعلام ساعت کار نانوایی‌های ارومیه در ماه مبارک رمضان

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: ساعات کار نانوایی‌های لواش پز در ماه مبارک رمضان طبق روال عادی بوده و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.
اعلام ساعت کار نانوایی‌های ارومیه در ماه مبارک رمضان

الله‌وردی حسن زاده، رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: قیمت نان در ارومیه تغییر نیافته است و تمامی نانوایان موظف هستند نان را بر اساس قیمت اعلامی اتحادیه به فروش برسانند و طبق ساعات مطرح شده اقدام به فروش نان نمایند.

وی افزود: بازرسان نیز بایستی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از افزایش قیمت نان به بهانه پخت نان مخصوص کنجد دار و ... با خاطیان امر برخورد کنند تا از چنین تخلفاتی جلوگیری شود.

حسن زاده تاکید کرد: نانوایی‌های پخت بربری، سنگک و نان روغنی موظفند در ماه مبارک رمضان از ساعات بعد از ظهر فعالیت خود را آغاز کنند؛ در ضمن فعالیت این واحدها در شیفت صبح ممنوع می‌باشد.

وی با اشاره به نانوایی‌های که ساعت کاری تعیین شده را رعایت نمی‌کنند نیز گفت: نظارت از طریق بازرسی اصناف صورت می‌گیرد و با آن ها برخورد می‌شود.

وی افزود: ساعات کار نانوایی‌های لواش پز نیز طبق روال عادی خواهد بود و محدودیتی از این بابت وجود ندارند.

حسن زاده، رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در پایان در رابطه با تشدید نظارت بر فعالیت خبازی‌ها، تصریح کرد: این نظارت‌ها شامل رعایت موازین بهداشتی، رعایت وزن و قیمت نان، رعایت ساعت کاری و ... می‌باشد تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید