00:41|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1401 - 10:53
کد خبر: 17796
یادداشت:

اتخاذ تمهیدات ترافیکی جهت بازگشایی مدارس؛ اصلی فراموش شده در کلانشهر ارومیه

سال‌هاست که شهروندان ارومیه‌ای با معضل ترافیک دست و پنجه نرم می‌کنند اما افزایش سرسام‌آور ترافیک طی روزهای اخیر و همزمان با بازگشایی مدارس به پرسشی مشترک بین بسیاری از افراد تبدیل شده و خواستار رسیدگی مسئولان در این زمینه می‌باشند.
اتخاذ تمهیدات ترافیکی جهت بازگشایی مدارس؛ اصلی فراموش شده در کلانشهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی سالهای اخیر باتوجه به توسعه و رشد جمعیت در ارومیه مشکلات بسیاری گریبانگیر این کلانشهر بوده که ترافیک از جمله معضلاتی است که در صدر این فهرست می‌باشد.

اگرچه شهروندان ارومیه‌ای سال‌‌هاست که با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند ولی همچنان چشم امیدشان به تحقق وعده‌های مسئولان است؛ اینک با بازگشایی مدارس معضل ترافیک در سطح شهری به اوج خود رسیده و کور سوی امید را در دل آنها خاموش کرده است.

این روزها مسئله ترافیک نقل محافل شده و سوالی که ذهن افراد را به خود مشغول ساخته این است که علت این ترافیک سرسام‌آور چیست؟ آیا بهتر نبود مسئولان قبل از بازگشایی مدارس به فکر اتخاذ تمهیدات ترافیکی در سطح شهر می‌بودند؟

در آخر بازگشایی مدارس را نمی‌توان دلیلی قاطع برای ترافیک شهری ارومیه تلقی کرد لذا با گذر از سطح شهری در فصول مختلف سال به راحتی می‌توان معضل لاینحل ترافیک را در این کلانشهر لمس کرد و می‌بایست متولیان امر در ازای مطرح نمودن وعده‌های توخالی به فکر اقدامات اساسی در این زمینه باشند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید