09:59|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1401 - 09:19
کد خبر: 17794
یادداشت:

ارومیه؛ کلانشهری امن جهت نگهداری و چرای گوسفندان

نگهداری و چرای احشام در محدوده شهری ارومیه موضوعی است که بارها توسط این پایگاه خبری مطرح و خواستار رسیدگی مسئولان بوده ولی آنچه مشهود است بی‌توجهی مسئولان مربوطه نسبت به حل این معضل می‌باشد که گله مندی اکثریت شهروندان را به دنبال داشته است.
ارومیه؛ کلانشهری امن جهت نگهداری و چرای گوسفندان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، چند سالی می‌شود که مسئولان از ممنوعیت چرای احشام در سطح شهری صحبت می‌کنند ولی شواهد گویای این مطلب است که نگهداری و چرای دام همچنان در کلانشهر ارومیه وجود داشته و موجب بروز گلایه‌های شهروندان شده است.

در ادامه شایان به ذکر است که چرا و نگهداری احشام در سطح شهری علاوه بر تخریب جنبه بصری موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شود که نادیده گرفتن آن میتواند خسارت‌های جانی فراوانی را به دنبال داشته باشد. 

با توجه به تصاویر و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، چرای احشام در محدوده شهری ارومیه در ایام تعطیلات نوروزی دیده شده که این مسئله بیانگر ضعف مدیریت مسئولان مربوطه می‌باشد که می‌تواند تصویر ناخوشایندی را از کلانشهر ارومیه در ذهن مسافران ثبت نماید. 

با توجه به پیگیری‌ این پایگاه خبری تاکنون مسئولین مربوطه در رابطه با حل این معضل واکنشی نشان نداده؛ البته اگر هم پاسخی از سوی مسئولان دریافت شود همانند دیگر اظهارات آنها در حد وعده باقی مانده و دردی از مدیریت شهری را دوا نمی‌کند.

از طرفی هم با توجه به فرارسیدن در فصل گرما و بالارفتن شیوع بیماری‌های مختص این فصل نگرانی شهروندان از وجود احشام در سطح شهر افزایش یافته و خواستار اتخاذ راه حلی از سوی مسئولان جهت رفع این معضل و برخورد با خاطیان امر می‌باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید