06:57|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1400 - 13:46
کد خبر: 17781
گویا مشکلات این کلانشهر تمامی ندارد؛

پایان وعده های مسئولین در جهت ‌ساماندهی ضایعات فروشان به کجا خواهد رسید؟!

وجود مشاغل کاذبی چون ضایعات فروشان در محدوده و ورودی های سطح شهری ارومیه معضلی برای شهروندان به حساب میآید که انتظار میرود مسئولان شهری در آستانه سال نو با ساماندهی این مشاغل کورسوی امیدی را در دل این افراد به وجود آورند. 
پایان وعده های مسئولین در جهت ‌ساماندهی ضایعات فروشان به کجا خواهد رسید؟!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ساماندهی مشاغل کاذب وعده‌ای که هر چند وقت یکبار توسط مدیران شهری و استانی مطرح شده اما همچنان به نقطه مطلوب نرسیده است. 

برخی از شهروندان در پی ارسال پیام‌های مردمی خود به این پایگاه خبری اظهار میکنند که آلودگی صوتی و محیطی ایجاد شده توسط آهن آلات فروشان و ضایعات فروشان مشکلات بسیاری را برای آن‌ها به بار آورده و جلوه کریهی را مهمان این کلانشهر کرده است.

سوالی که ذهن آنان را درگیر می‌کند این است که تا چه زمانی باشد چشم انتظار تحقق وعده های بی پایان مسئولان باشد؟ و یا اینکه به چه دلیل مسئولان هیچگونه اقدامی جهت ساماندهی این مشاغل انجام نمی‌دهند؟ 

در پایان شایان به ذکر است که با توجه به وضعیت اقتصادی که در جامعه حاکم میباشد و از آنجایی که در آمد این افراد از طریق فروش ضایعات و ... میباشد انتظار می‌رود متولیان امر با ساماندهی این مشاغل و اختصاص مکانی جهت فعالیت آنها نقطه پایانی جهت تحقق وعده های خود تعیین نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید