20:00|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1400 - 13:49
کد خبر: 17729
در پی قرعه‌کشی‌های اخیر؛

بازار سردرگم خودرو چشم انتظار رسیدگی مسئولان

در پی اعلام نتایج قرعه‌کشی مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اعتراض خود را نسبت از نحوه قرعه کشی خودرو اعلام کرده و خواستار رسیدگی مسئولان در این زمینه میباشند.
بازار سردرگم خودرو چشم انتظار رسیدگی مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی چند سال اخیر شرکت‌های بزرگ خودروسازی داخلی با استفاده از ارائه طرح‌هایی بازاتر گرمی را برای فروش خودرو های خود به وجود آورده اند.

با توجه به قیمت‌های سرسام آور خودرو در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین نیاز روز افزون افراد به اتومبیل، یکی از راه‌های دریافت خودرو با قیمتی متفاوت‌تر از قیمت بازار، ثبت نام در قرعه کشی‌هایی است که شرکت های فروش خودرو برگزار می‌کنند.

قرعه‌کشی، تدبیر دولت برای ساماندهی بازار دونرخی خودرو بود، اما این راهکار گویا نه‌تن‌ها مشکل را حل نکرده، بلکه آن را به کلافی سردرگم تبدیل کرده است که نارضایتی در سطح اجتماع را افزایش می‌دهد.

مخاطبان از طریق تماس با این پایگاه خبری و گله‌مندی در این زمینه، اظهار می‌کنند که بارها در قرعه کشی ها شرکت کرده اند ولی همچنان موفق ثبت قرعه بنام خود نشده اند.

برخی نیز از افزایش چند درصدی وجه واریزی خود به هنگام تحویل خودرو معترض هستند و میگویند که به امید خرید خودرو با پایین از نرخ موجود در بازار در این قرعه کشی ثبت نام نموده اند و اکنون این مسئله چیزی بجز ناامیدی آنان را در پی ندارد.

حذف قرعه کشی خودرو وعده‌ای که وزیر جدید صمت در دولت سیزدهم داده است و طبق گفته‌ها این برنامه از سال آینده یعنی 1401 اجرایی خواهد شد و حال باید منتظر ماند و دید که آیا این وعده محقق خواهد شد و یا مانند وعده های دیگر به دست فراموشی مسئولان سهل انگار سپرده خواهد شد؟

در ادامه میتوان گفت که این اقدام می‌تواند گامی مثبت در راستای تنظیم بازار و خروج آن از رکود طاقت‌فرسای فعلی باشد.

در پایان انتظار میرود که شرکت های فروش خودرو راهکاری در جهت رفع این مشکل اندیشیده و با اتخاذ تدابیری زمینه را برای شرکت افراد در قرعه کشی و برنده شدن در آن فراهم سازند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید