21:27|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1400 - 13:21
کد خبر: 17721
یادداشت:

بیداد محرومیت در مناطق کم برخوردار ارومیه زیر سایه شعارهای توخالی مسئولان شهری

شهروندان ارومیه ای در مناطق محروم و کم برخوردار این شهر همواره از کمبود خدمات شهری گلایه‌مند هستند و با توجه به اظهار نظر اهای این مناطق در زمان انتخابات این محله ها یکی از پرترددترین ایستگاه‌های انتخاباتی کاندیدای انتخابات مجلس و شورای شهر می باشد که هربار با دادن وعده ای بسیار قول تمام شدن مشکلات را در این مناطق به آنها می دهند؛ اما بلافاصله بعد از پیروزی در انتخابات تمامی وعده های خود را فراموش کرده و دریغ از آنکه بخواهند به این وعده های خود جامه‌ی عمل بپوشانند.
بیداد محرومیت در مناطق کم برخوردار ارومیه زیر سایه شعارهای توخالی مسئولان شهری


سرویس اجتماعی باریش نیوز، به اعتقاد بسیاری از ساکنان این مناطق در شهر ارومیه برخی‌ها موقع انتخابات شعار فراوان داده اند اما متأسفانه عمل به وعده‌ها دیده نمی‌شود که این امر خود موجب عدم اعتماد مردم به مسئولان شده است.

در واقع مسئولان باید با پرهیز از بیان شعارهای توخالی و ناامید کردن مردم، خدمت‌رسانی به شهروندان مناطق کم برخوردار شهر را در راس کار خود قرار دهند.

با توجه به مشاهدات میدانی متاسفانه مدیران شهری همواره نگاه تبعیض‌آمیزی به مناطق کم‌برخوردار دارند و امیدواریم که اولویت اصلی شورای شهر تکمیل برنامه‌های ناقص و سهل الوصول شورای قبلی برای ایجاد رفاه حال ساکنان این محلات در ارومیه باشد.

متأسفانه نبود امکانات رفاهی و خدماتی در مناطق کمتر برخوردار با توجه به اقدامات انجام گرفته ضعیف است و توجه به این مناطق باید اولویت شورای شهر ارومیه باشد.

در واقع باید مسئولات شهری بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار در تنظیم بودجه سال آینده شهرداری ارومیه توجه ویژه ای داشته باشند تا شاید امیدی دوباره نیز در دل اهالی این مناطق روشن شود و آنها نیز بتوانند از امکاناتت شهری بصورت عادلانه بهره مند شوند.

سخن آخر اینکه،برای رسیدن به فضای تعادل در سطوح شهر ارومیه، راهبرد پیشرفت توأم با توزیع درآمد و مازاد اجتماعی بویژه تخصیص آن به مناطق کم برخوردار برای حل مسایل رشد و عدالت اجتماعی بهتر می تواند رشد و عدالت را به همراه داشته باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید