00:01|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1400 - 13:52
کد خبر: 17716
تجهیز آبخوری‌های سطح شهری؛

آمادگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز ارومیه برای استقبال از بهار

رضایی، روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: جایگاه‌های آبخوری در سطح شهری ارومیه برای بهار 1401 تجهیز خواهند شد.
آمادگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز ارومیه برای استقبال از بهار

سرویس اجتماعی باریش نیوز، آبخوری‌ها یکی از اجزاء به شدت کاربردی مبلمان شهری هستند که می توانند در طول روز در کنار مبلمان شهری زینت بخش شهر بوده و در اوقاتی که خستگی و تشنگی بر شهروندان غالب می شود، با نوشاندن جرعه ای آب گوارا تشنگی را از آنها رفع کرده و نشاط بخش آنها شوند.

گرچه با همه گیر شدن استفاده از بطری های آب معدنی و آب نوشیدنی حضور آن ها در شهر کمرنگ شده اما همچنان نیازشان احساس می شود.

با گذر از سطح شهری ارومیه در حال حاضر آب بسیاری از این حجره‌ها قطع شده و طی پیگیری های این پایگاه خبری، روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار کرد: جهت جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی سیستم لوله کشی و آب خوری‌ها و آب سردکن‌ها و جلوگیری از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، شیرآلات جمع‌آوری گردیده است.

وی ادامه داد: با فراسیدن فصل بهار آب سردکن‌ها و آب‌خوری‌های موجود در شهر تجهیز شده و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

در پایان لازم به ذکر است که متاسفانه علاوه بر مشکلات مزبور برخی شهروندان شیر آب را پس از استفاده نمی‌بندند که این رفتار موجب هدررفت آب و بروز مشکلاتی در سطح شهری شده و آلودگی بصری شهری را به دنبال دارد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید