08:57|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1400 - 12:09
کد خبر: 17714
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد :

تأكید بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان تاکید کرد.
تأكید بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های آذربایجان غربی

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن نوروز 1401 نیاز است که دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود:باید از ظرفیت همه اعضا ستاد برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی نهایت استفاده کرد.

او ادامه داد:موزه‌های استان باید در ایام نوروز آمادگی لازم برای میزبانی داشته باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از کارشناسان متخصص راهنمایی‌ها لازم را به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

جباری تصریح کرد:استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان یک ضرورت است که با تولید محتواهای جذاب باید از هم‌اکنون آمادگی داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم‌نهاد تصریح کرد:تعدادی از بروشورهای تبلیغاتی در اختیار این سمن‌ها قرار بگیرد تا آنها نیز با استفاده از ظرفیت‌های خود نسبت به معرفی هر چه بیشتر آذربایجان غربی اقدام کنند.

جباری برگزاری مراسم‌های آیینی در بناهای تاریخی و گردشگری استان، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، ایستگاه‌های نظرسنجی، برپایی وورک‌شاپ‌ها با استفاده از هنرمندان بومی، برپایی نوروزگاه، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی در سطح استان از دیگر برنامه‌های ستاد در ایام نوروز 1401 هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید