18:06|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1400 - 13:55
کد خبر: 17704
یادداشت:

غفلت مسئولان شهری از ترمیم سنگفرش‌های تخریب شده در خیابان خیام ارومیه

کنده‌کاری‌های موجود در خیابان خیام جنوبی ارومیه موجب آلودگی بصری در فضای شهری شده و مشکلاتی در تردد عابران پیاده بوجود آورده و گله‌مندی آنان را بدنبال داشته است.
غفلت مسئولان شهری از ترمیم سنگفرش‌های تخریب شده در خیابان خیام ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طرح سنگفرش خیام جنوبی ارومیه در جهت زیبایی بصری شهر و سهولت رفت و آمد عابران پیاده اجرا گردیده است که با گذشت سال‌ها از این اقدام مدیریت شهری و صرف بودجه‌های کلان خبری هموار بودن مسیر عابران پیاده نیست.

بازار خیام جنوبی ارومیه از جاهای دیدنی ارومیه به شمار می‌رود و یکی از پررفت‌ و ‌آمدترین خیابان ‌ها و بازارهای شهر است که در طول روز تردد‌های زیادی در آن صورت می‌گیرد؛ طبق تصاویر دریافتی از سوی مخاطبان سنگفرش های موجود در آن نامناسب بوده و مدتی است که کنده کاری بوجود آمده در آن موجب آلودگی بصری شده و به حال خود رها شده است.

از آنجایی که زیباسازی شهر و خیابان‌ها، همیشه جزئی از رکن‌های اساسی در مدیریت شهری بوده، شهروندان ارومیه‌ای که از رها شدن کنده‌کاری سنگفرش این خیابان به حال خود گلایه‌مند هستند؛ اظهار دارند که این وضعیت جلوه خوبی به شهر نمی‌دهد و رفت و آمد آنان را نیز با مشکل روبرو می‌سازد.

با توجه به اینکه این کنده‌کاری در نقطه شلوغ شهر انجام شده است، انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم را با نهاد مربوطه نیز داشته باشند که شتهد اعتراضات شهروندان نسبت به ضعف‌های مدیریتی در سطح شهر نباشیم.

در ادامه لازم به ذکر است که یکی از مهمترین رسالت‌های رسانه‌ها برقراری پل ارتباطی میان مردم و مسئولین و رساندن نقطه نظرات، انتقادات و نیازهای مردم به گوش مسئولین است و موضوعاتی از این قبیل بارها توسط این پایگاه خبری مطرح شده است ولی آنچه تاکنون عاید شهروندان شده سهل انگاری و وعده‌های توخالی آنان در این زمینه بوده است.

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر سر از لاک خود در آورده و برنامه‌ای در جهت رفع مشکلات مردم اتخاذ کرده و به مرحله اجرا رسانند؛ تا از بروز دیگر مشکلات در سطح شهری جلوگیری شود.

سارا مرادی

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید