15:35|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1400 - 10:18
کد خبر: 17676

آتش انبار غیرمجاز فرآورده‌های نفتی در ارومیه مهار شد

آتش انبار غیرمجاز فرورده های نفتی در سه راه دخانیات ارومیه با تلاش آتش نشانان چند ایستگاه مهار شد‌.
آتش انبار غیرمجاز فرآورده‌های نفتی در ارومیه مهار شد

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمار آذربایجان غزبی، از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ راس ساعت ۱۷:۲۴دقیقه عصر امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵آتش نشانی ارومیه مبنی بر آتش سوزی انبار غیرمجاز پخش فرآورده های نفتی در یک مغازه رخ داده است.
 

"ابراهیم شاد قوشچی" رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه  اظهار داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و کشیدن نوار خطر و قطع جریان برق و گاز محل با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبرسانی فشار قوی با استفاده از کف شیمیایی مخصوص اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال شروع به انجام عملیات اطفاء حریق شدند.
 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوراخ شدن تانکرها و روان شدن نفت و بنزین موجود در تانکرهای ذخیره سازی سوخت و نیز گسترش حریق، آتش نشانان در یک عملیات سنجیده از چند جهت توانستند آتش سوزی محل بیرونی را کنترل کرده و خود را به کانون حریق که در داخل این مغازه بود برسانند.
 

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان سه ایستگاه با تلاش توانستند پس از یک عملیات دو ساعته آتش سوزی این مغازه را مهار و کاملا خاموش کنند.
 

وی با اشاره به این که خوشبختانه در این عملیات کسی آسیبی ندیده است یادآور شد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری، ایمن سازی محل و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید