08:02|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1400 - 13:29
کد خبر: 17668
یادداشت:

عدم فاصله‌گذاری میان قبور و نارضایتی شهروندان از وضعیت موجود

ارتفاع نامناسب و نبود فاصله طولي و عرضي تعريف شده براي قبور در باغ رضوان ارومیه، موجب ایجاد مشكلاتی در رفت و آمدهاي عموم مردم در اين محل شده که گله‌مندی آن‌ها را به دنبال داشته است.
عدم فاصله‌گذاری میان قبور و نارضایتی شهروندان از وضعیت موجود

سرویس اجتماعی باریش نیوز، باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در آذربایجان‌غربی و افزایش مرگ و میر در کلانشهر ارومیه، یكسان نبودن ارتفاع قبور، نبود نظم در چینش قبرها و نبود امكانات خدماتی رفاهی مناسب بیش از پیش توجه هر مخاطبی را به خود جلب کرده و ضعف مدیریتی را در آن نمایان می‌کند.

از آنجایی که ظرفیت باغ رضوان ارومیه رو به تكمیل شدن می‌باشد، در مقابل تعداد فوت‌شدگان در شهر نیز رو به افزایش می‌باشد که همین اوضاع نامناسب حاکم بر آن موجب گله‌مندی اکثریت شهروندان شده است.

در ادامه لازم به ذکر است که گرانی فزاینده قبر در مقابل چینش و فضای نامناسب آن جایز نبوده و اعتراض بسیاری از شهروندان را به دنبال داشته است.

باتوجه به تصاویر و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، چینش نامناسب قبرها می‌باشد بطوریکه برخي از افراد در هنگام تردد به ناچار بر روي قبرها پا می‌گذارند كه اين عمل رنجش خانواده صاحب قبر را به دنبال دارد.

سخن آخر اینکه ساماندهي و تسطيح قبور موجود در باغ رضوان ارومیه نيازمند اعتبار قابل توجهي است و از طرفی هم مناسب كردن وضعيت عبور و مرور در باغ رضوان و ساماندهي ترافيك اين منطقه به خصوص در عصر پنجشنبه‌ها نيازمند توجه جدي مسئولان می‌باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید