20:19|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1400 - 13:24
کد خبر: 17651
به دنبال اختلالات اخیر در سامانه دانش آموزی پادا؛

مشکلات تمام نشدنی سامانه پادا و سرگردانی هزاران دانش آموز

نبود نظارت از طرف مسئولین آموزش و پرورش و وجود مشکلات فراوان سامانه پادا که اولیا باید تمامی ثبت‌نام‌های مدارس و رؤیت کارنامه دانش‌آموزان در این سامانه انجام دهند؛ همواره باعث نارضایتی دانش آموزان و اولیای آنها شده است.
مشکلات تمام نشدنی سامانه پادا و سرگردانی هزاران دانش آموز


سرویس اجتماعی باریش نیوز، بر اساس پیام های مردمی والدین از اختلال دو هفته ای سایت پادا خبر می‌دهند و تاکید دارند که برای گرفتن کارنامه  فرزندانشان با مشکل روبرو شده اند و موفق به گرفتن کارنامه فرزندانشان نشده اند.

اعتراض چند روز اخیر اولیای دانش آموزان در حالی است که آنها اظهار میکنند در هنگام ثبت نام فرزندان خود نیز با مشکل در این سامانه روبرو شدند و حال سوال اکثر اولیای دانش آموزان از وزارت آموزش و پرورش این است که شمایی که در مدیریت سایت همواره با مشکل مواجه هستید با چه امیدی سرنوشت و آینده تحصیلی هزاران دانش آموز این مرز و بوم را به شما بسپاریم؟!

والدین تاکیددارند،نه تلفن پشتیبانی دارد،نه کسی از آموزش و پرورش جوابگوست نه خبری اززمان درست شدن است.مدارس هم میگویند دست ما نیست!

متاسفانه مشکل در سامانه پادا همواره باعث ایجاد استرس و نگرانی در دانش آموزان شده و از زمان آغاز فعالیت این سامانه تا به امروز در مواقعی که دانش آموزان بیشتر از هر زمان دیگری به این سامانه نیاز دارند مانند ثبت نام و رویت کارنامه با مشکل مواجه می‌شوند؛ حال نکته جالب و قابل تامل اینجاست که بیشتری زمان فعالیت این سایت هم درست همین مواقع است که متاسفانه آنهم  قادر به ارائه خدمات نمی باشد و هیشه دچار اختلال است!

توجه به زیرساخت‌های آموزش مجازی و ارائه خدمات به موقع از سایت‌های زیر نظر آموزش و پروش باید در راس کار مسئولان قرار گیرد؛ چرا که در این شرایط حاکم بر جامعه و بحران کرونا شایسته نیست که بخاطر رویت یک کارنامه نگرانی و ت استرس در دانش آموزان تشدید شود.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید