09:07|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1400 - 11:09
کد خبر: 17631
یادداشت:

تیم شهرداری ارومیه زیر سایه بی تدبیری مسئولان ، شانس بزرگ خود را جهت شرکت در مسابقات بین المللی از دست داد!

چندی پیش پس از اعطای میزبانی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ به شهر ارومیه، موضوع بدهی قدیمی و چند میلیاردی باشگاه شهرداری ارومیه که از5 سال گذشته به وجود آمده بود سوژه رسانه‌های سراسر کشور شد؛ چرا که حضور این تیم پرطرفدار در جام باشگاه‌های آسیا به پرداخت این بدهی سنگین بستگی دارد اما متاسفانه در شرایط کنونی هیچ عزمی برای پرداخت این بدهی از سوی مسئولان ارومیه دیده نشده است.
تیم شهرداری ارومیه زیر سایه بی تدبیری مسئولان ، شانس بزرگ خود را جهت شرکت در مسابقات بین المللی از دست داد!


سرویس ورزشی باریش نیوز، متاسفانه بی‌توجهی مسئولان تیم شهرداری ارومیه به اخطار فدراسیون جهانی والیبال جهت جلوگیری از حضور این تیم در مسابقات بین المللی به دلیل عدم پرداخت بدهی های خود، در کمال ناباوری تاکنون این باشگاه هیچ واکنشی به اخبار منتشره در خصوص بدهی‌ها و همچنین تعیین تکلیف وضعیت میزبانی‌اش از جام باشگاه‌های آسیا نداشته است.  انگار عشق و علاقه شهروندان والیبال دوست ارومیه  و انتظار چندین ساله هوادارانش برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا هیچ اهمیتی برای مسئولان باشگاه ندارد و باید قبول کرد که این مسئولان به خواب عمیق زمستانی رفته اند و از حواشی پیش آمده کاملا بی خبر هستند!

 ارومیه قطب والیبال ایران است که همیشه با ملی‌پوشان خود، حضوری جدی در لیگ داشته است. از قدیم الایام شهر ارومیه برای فدراسیون جایگاهی ویژه و خاص داشته است ؛ اما متاسفانه اکنون  این باشگاه به مربیان و بازیکنان خارجی پیشین خود همچنان بدهکار است  و در لیست محرومیت فدراسیون جهانی قرار گرفته است .

به اعتقاد هوادران والیبال در شهر ارومیه گویا عشق و علاقه و انتظار چندین ساله هواداران والیبال برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا هیچ اهمیتی برای مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه ندارد و غیر از منافع خود به چیز دیگری فکر نمی کنند.

چند سال است که شهرداری ارومیه به دلیل چهار پرونده بدهی خارجی با محرومیت از نقل و انتقالات و حضور در مسابقات بین‌المللی محکوم شده است. به این ترتیب این تیم حتی در صورت قهرمانی در لیگ برتر ایران هم نمی‌تواند در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کند و این مسئله سبب نگرانی هواداران والیبال در شهر عشاق والیبال شده است و از تمامی مسئولان ورزشی استان و باشگاه شهرداری انتظار دارند در اسرع وقت جهت رفع سریع مشکلات بوجود آمده برای تیم شهرداری ارومیه گامی اساسی برارند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید