09:06|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1400 - 13:28
کد خبر: 17603
یادداشت:

جولان امیکرون در مراکز دولتی ارومیه در سایه سهل‌انگاری مردم و مسئولان

طی ماه‌های اخیر بیشترین تخلف در رابطه با عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مربط به ادارات بوده که گله‌مندی شهروندان را بدنبال داشته است و از طرفی بایستی توجه داشت که خطر ابتلاء به ویروس کرونا همچنان وجود داشته و بایستی همچنان اصول بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در الویت افراد قرار گیرد.
جولان امیکرون در مراکز دولتی ارومیه در سایه سهل‌انگاری مردم و مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی چند هفته اخیر و با بررسی‌های آماری از میزان شیوع امیکرون در آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد که ارومیه در آستانه شروع پیک ششم بوده و با افزایش روزانه تعداد مبتلایان به این ویروس، هشدار‌های ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌هاى بهداشتى و فاصله‌گذارى‌هاى اجتماعى شدیدتر شده است.

با اینکه این هشدار‌ها از طریق رسانه‌ها و شبکه‌هاى اجتماعى به اطلاع عموم مى‌رسد، اما متاسفانه در کلانشهر ارومیه آنچنان که باید، مردم و برخی از نهادها به مسئله رعایت دستورالعمل‌هاى بهداشتى توجهی نکرده و همچنان شاهد رعایت نشدن حداقل‌ترین نکات بهداشتى در این مناطق (همچون استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده دست) هستیم.

طبق تصاویر و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، طی چند روز گذشته تجمعاتی در محدوده باغ رضوان ارومیه مشاهده شده است که متاسفانه برخی بی‌توجه به ویروس کرونا، بدون ماسک در آنجا حضور یافته بودند. 

در واقع بیشتر شکایت‌های مردمی که با این پایگاه خبری در میان گذاشته میشود عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات است که نیازمند رسیدگی و نظارت مسئولان مربوطه در این زمینه می‌باشد. 

آنچه این روزها، ارومیه را در معرض خطر جدى‌ترى قرار داده، همه‌گیرى امیکرون نوع پیشرفته ترى از کووید_19 می‌باشد که با این اوصاف، اگر هر چه سریع‌تر اقدامى در جهت مهار کرونا در ارومیه صورت نگیرد شاهد بروز فاجعه‌اى جبران‌ناپذیر در این شهر خواهیم بود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید