03:24|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1400 - 13:38
کد خبر: 17596
یادداشت:

کوچه‌های خاکی در ارومیه، بیانگر ضعف مدیریت شهری

معابر و کوچه‌ها به عنوان یکی از ابتدایی‌ترین نیاز مردم در جهت تردد محسوب می‌شود که باید دارای استاندارد مناسب باشند تا شهروندان عبور و مرور راحت‌تری را داشته باشند؛ اما این نیاز طی چند سال اخیر در کلانشهر ارومیه به معضلی برای مردم تبدیل شده که رسیدگی مسئولان شهری را می‌طلبد.
کوچه‌های خاکی در ارومیه، بیانگر ضعف مدیریت شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه وضعیت معابر و کوچه‌های سطحی ارومیه پس از گذشت چندین سال همچنان نامناسب و در خور شأن شهروندان نمی‌باشد و بایستی گفت که با وجود اینکه ارومیه نام کلانشهر را یدک می کشد اما هنوز بسیاری از کوچه‌هایش که از مرکز شهر هم دور نیستد، خاکی رها شده‌اند.

طبق تصاویر و پیام‌های دریافتی و باتوجه به بارش‌های اخیر، بیشتر معابر و کوچه‌های شهری از آسفالت مناسب بی‌نصیب بوده و خاکی هستند که در هنگام بارندگی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند و یا اینکه آسفالت برخی از کوچه‌ها در پی حفاری دستگاه‌های مختلف مورد ترمیم قرار نگرفته و از بین رفته است.

بارها درزمینه مشکلات این شهر به مسئولان شهرداری مراجعه کرده‌ایم ولی متأسفانه اقدامی صورت نگرفته؛ در زمان انتخابات شورای شهر به مردم وعده می‌دهند اما در رأس کار که قرار می‌گیرند مردم را فراموش می‌کنند.

اعتراض و نارضایتی شهروندان از سطح نامناسب معابر و کوچه های شهری بارها به شیوه‌های مختلف توسط این پایگاه خبری به مسئولان اعلام شده؛ اما هر بار با موجی از بی‌توجهی از سوی مسئولان مواجه شده‌اند.

کلام آخر اینکه لازم است مسئولان کارهایی که در سطح شهر ارومیه در دستور کار خود قرار می‌دهند یا به پایان برسانند و اگر تضمینی برای تحقق وعده‌های خود ندارند لااقل اقداماتی با هزینه کمتر و وعده‌هایی که توان عمل آن را دارند را مطرح کنند تا بازخورد بهتری را دریافت کنند.

سارا مرادی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید