05:05|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1400 - 13:41
کد خبر: 17573
یادداشت:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛ مسئله‌ای فراموش شده در جایگاه‌های سوخت ارومیه

از آنجایی جایگاه‌های سوخت یکی از مراکز پرخطر برای انتشار ویروس کرونا به شمار می‌روند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط افراد و اپراتورها از واجبات می‌باشد که متاسفانه در کلانشهر ارومیه به دست فراموشی سپرده شده و اعتراض شهروندان را بدنبال داشته است.
رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛ مسئله‌ای فراموش شده در جایگاه‌های سوخت ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، جایگاه‌های سوخت به عنوان یکی از این مناطقی که عده بسیاری از مردم روزانه با آن سروکار دارند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌تواند به کانون انتشار بیماری‌ها بدل شود.

از بدو شیوع ویروس کرونا، طبق مصوبه شرکت پخش فراورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی، فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌های سوخت بایستی توسط اپراتورها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرار می‌گرفت.

طبق پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که با گذشت دو سال همچنان ابتدایی‌ترین نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در ارومیه رعایت نمی‌شود.

بارها این مسئله توسط این پایگاه خبری مطرح شده اما متاسفانه نه تنها توجهی توسط مسئولان مربوطه نسبت به این موضوع نشده بلکه همچنان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت در سطح شهری ارومیه موج می‌زند.

با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر آمار مبتلایان به سویه جدید این ویروس (امیکرون) سیر صعودی به خود گرفته و با سرعت بیشتری در حال پیشروی است، انتظار می‌رود اپراتورهای جایگاه‌های سوخت در ارومیه، به دستورات شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان توجه کرده و توصیه‌های بهداشتی را در جهت جلوگیری از همه‌گیری کرونا جدی بگیرند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید