13:14|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 13:12
کد خبر: 17562

۸ شهر آذربایجان غربی زرد کرونایی شد

رئیس کار گروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت: بیش از ۹۰.۳ درصد از واجدین شرایط، در استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.
۸ شهر آذربایجان غربی زرد کرونایی شد

علی افشانی، رئیس کار گروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی بااشاره به روند واکسیناسیون در استان اظهار کرد:  تاکنون ۵ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۸۴ نفر در استان واکسینه شدند که از این تعداد ۲ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۷۹ نفر دُز اول، ۲ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۵۸ نفر دُز دوم و ۵۲۹ هزار و ۲۸۲ نفر دز سوم را دریافت کردند. 

وی ادامه داد:  ۹۰.۳ درصد از افراد واجد شرایط دز اول، ۸۰.۳ درصد دز دوم و ۲۰.۱ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند. 

بااشاره به آخرین وضعیت بستری کرونا در استان گفت: در حال حاضر ۲۹۲ بیمار سندروم حاد تنفسی در بخش های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۴۲ مورد مشکوک و مابقی موارد با  تشخیص قطعی بستری هستند. 

وی با اشاره به ثبت ۳۲۳ مورد ابتلای جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: مجموع مبتلایان به کرونا به ۳۲۶ هزار و ۷۵۱مورد رسیده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان ادامه داد: شهرهای تکاب،شاهین دژ،میاندوآب،نقده،ارومیه،خوی، چایپاره و پلدشت زرد و مابقی شهرهای استان آبی هستند. 

وی بابیان اینکه طی ۴ روز گذشته مورد فوتی در استان گزارش نشده است، گفت: تاکنون ۷۲۶۴ نفر در اثر کرونا در استان جان خود را ازدست دادند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید