06:32|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 12:56
کد خبر: 17559

در روزهای برفی مرزبانان آذربایجان غربی به یاری مردم شتافتند

آذربایجان غربی از جمله استان های مرزی کشور است که در یکی از سردترین مناطق مرزی کشور، قرار دارد و کوه‌های سر به فلک کشیده آن نیز میزان سرمای این منطقه را دو چندان می کند.
در روزهای برفی مرزبانان آذربایجان غربی به یاری مردم شتافتند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در هفته های گذشته با توجه به سامانه بارشی مستقر بر جو منطقه، باعث بارش سنگین  برف در استان آذربایجان غربی شد و این بارش‌ها در برخی مناطق و گردنه‌های برفگیر به چندین متر رسید و تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی برفگیر شد و در این راستا نیروهای مرزبانی استان با تمام توان خود در این روزهای سخت پای کار آمدند تا شیرینی بارش رحمت الهی برف را  به کام مردم  این دیار شیرین کنند.

در پی بارش برف سنگین و کولاک در اکثر مناطق استان آذربایجان غربی مسیر بسیاری از راه‌های فرعی و اصلی شهری و روستایی، بخصوص مناطق مرزی  مسدود شده بود و نیروهای مرزبانی ازطریق امداد رسانی به این مناطق مانند رساندن آذوقه و... از سخت تر شدن شرایط برای هموطنان خود در این مناطق جلوگیری کردند.

بسیاری از گردنه‌های برفگیر این استان در اثر لغزندگی جاده و یخ زدگی و حجم سنگین برف دچار ترافیک شد و بسیاری از خودروها در برف زمین‌گیر شدند که نیروهای مرزبانی با رشادت تمام در کنار نیروهای راهداری و هلال احمر و پلیس راه و نیروهای امدادی به افراد گرفتار در برف و کولاک کمک‌رسانی کردند و در بازگشایی راههای مسدود شده به یاری مردم شتافتند که در واقع این از خود گذشتگی مرزبانان دلیر استان، همواره جای تقیر و تشکر دارد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید