18:49|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 12:34
کد خبر: 17558
درآذربایجان غربی؛

توزیع ۱۰۰تن تخم مرغ وارداتی برای تعادل بازار

سرپرست معاونت جهادکشاورزی آذربایجان غربی از توزیع ۱۰۰ تن تخم مرغ وارداتی برای ایجاد ثبات و تعادل در بازار این استان خبر داد.
توزیع ۱۰۰تن تخم مرغ وارداتی برای تعادل بازار

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از خبرگذاری صداوسیما در ارومیه، نادر رحیمی سرپرست معاونت جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: در ماه‌های گذشته مشکلاتی همچون نرسیدن به موقع نهاده‌ها و همچنین تغییر نیافتن قیمت مصوب تخم‌مرغ، علیرغم افزایش قیمت نهاده‌های تولید موجب نوسان قیمتی در بازار تخم مرغ شد.

وی تصریح کرد: طی دو هفته اخیر ۱۰۰ تن تخم مرغ وارداتی در راستای تنظیم بازار استان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام به مباشری اتحادیه سازمان تعاون روستائی استان از تهران خریداری و در سطح شهرستان‌های استان به قیمت مصوب هر شانه ۴۳ هزار تومان توزیع گردید و این روند ادامه دارد.

نادر رحیمی تاکید کرد: واردات مقطعی، کمک مناسبی برای بازار این محصول بوده است و بر کاهش روند قیمت این محصول در بازار تاثیر گذار است.

طبق نرخ مصوب قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب واحد‌های تولیدی ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و برای مصرف کنندگان کیلویی ۲۲ هزارو ۵۰۰ تومان و هر عدد تخم مرغ برای مصرف کنندگان یک هزارو ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

منبع:برنا

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید