10:55|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1400 - 13:45
کد خبر: 17548
یادداشت:

برف‌روبی معابر شهری ارومیه در نیمه شب؟!

پس از گذشت حدود یک هفته‌ از بارش برف سنگین در ارومیه، همچنان مردم این کلانشهر از برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان و برف‌روبی برف در ساعات شبانه گلایه‌مند هستند.
برف‌روبی معابر شهری ارومیه در نیمه شب؟!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با وجود هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف در سطح استان انتظار می‌رفت مسئولان شهرداری با برف روبی مناسب و به موقع معابر و خیابان‌ها، آمادگی لازم برای خدمات‌دهی به شهروندان و مدیریت وضعیت شهری را داشته باشند اما با گذشت حدود یک هفته، عملکرد ضعیف آن‌ها گلایه‌هایی را بدنبال داشته است.

در ادامه با توجه قرار گرفتن در فصل زمستان و آغاز بارش‌ها، برف‌روبی و هموار کردن معابر شهری و خیابان‌ها، از وظایف مدیران شهری محسوب می‌شود تا نسبت به سهولت تردد در آن‌ها در اسرع وقت اقدام کنند. با وجود این مسئله در برخی از معابر سطح شهری شاهد برف‌روبی نشدن آن هستیم، که این موضوع زنگ خطری برای شهروندان و به ویژه کودکان و سالمندان می‌باشد.

اکثریت شهروندان ارومیه‌ای از وضعیت شهر بعد از بارش برف سنگین ناراضی هستند و با ارسال پیام‌ها و تصاویری از عملکرد و مدیریت ضعیف مسئولان شهری، اظهار می‌کنند که با توجه به اینکه مدت یک هفته است که از بارش برف در ارومیه می‌گذرد، اما ارگان مربوطه نسبت به برف‌روبی معابر و ... اقدامی نکرده است و اگر هم اقدامی صورت گیرد بصورت شبانه بوده و آلودگی صوتی ناشی از آن مزاحمت‌هایی را برای افراد ایجاد می‌کند.

در ادامه لازم به ذکر است که کم‌توجهی به برنامه‌ریزی صحیح و پیش‌بینی‌های لازم، امسال نیز مسئولان شهری و نهادهای ذیربط را غافلگیر کرد که این غافلگیری سبب گلایه‌مندی بسیاری از شهروندان شده است که انتظار می‌رود متولیان امر در این راستا برنامه‌هایی اصولی اتخاذ و برف‌روبی معابر سطح شهری را به ساعات روز موکول کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید