03:04|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 دی 1400 - 13:41
کد خبر: 17480
یادداشت:

عدم کیفیت؛ قصه ناتمام نان در ارومیه

چندین سال است که شهروندان به افزایش قیمت نان و افت شدید کیفیت آن در سطح شهری ارومیه معترض هستند، بارها جلسات متعددی در این باره صورت گرفته و مشکلات مربوط به موضوع فوق الذکر مطرح شده ولی متاسفانه تاکنون اقداماتی در جهت رفع آن توسط هیچ مسئولی صورت نگرفته است.
عدم کیفیت؛ قصه ناتمام نان در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، نان یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین اقلامی است که در سبد غذایی خانوارها استفاده می‌شود که متاسفانه طی سال‌های اخیر در مقابل افزایش قیمت نان با کاهش شدید کیفیت مواجه شده است که اعتراض و گله‌مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

در واقع بایستی گفت که معضل بی‌کیفیتی نان در ارومیه صحبت امروز و دیروز نیست و چندسالی می‌شود که شهروندان از وضعیت موجود گله مند هستند؛ آن‌ها معتقدند با افزایش قیمت نان بایستی کیفیت نان نیز به همان اندازه بهتر شود، ولی این موضوع برعکس شده است.

طبق تصاویر و پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که روز به روز از ابعاد نان در نانوایی‌های سطح شهری کاسته می‌شود و این امر موجب شده نانی که مردم از نانوایی‌ها خریداری و به منزل می‌آورند به علت نازکی زیاد، به مشتی از نان خشکه تبدیل شود.

از آنجایی که نان نیاز اولیه و هر روز مردم است و به ناچار هرچند بی‌کیفیت اما مجبور به خریداری آن هستند؛ در مقابل باتوجه به شرایط اقتصادی موجود نان تنها اقلام ارزان در سبد غدایی خانوار می‌باشد که افزایش کیفیت آن بایستتی در اولویت مسئولین مربوطه قرار گیرد.

سخن آخر اینکه انتظار می‌رود مسئولان و متولیان نظارت بر پخت نان در کلانشهر ارومیه، نقطه پایانی برای وعده‌های توخالی خود مشخص کرده و در جهت رفع مشکلات شهروندان در رابطه با موضوع فوق الذکر تمام تلاش خود را بکار گیرند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

طیبه قهرمانی سلطان احمدی
1400/10/22 - 19:28

با سلام واقعا موافقم نان های ارومیه بی کیفت هستن لطفا رسیدگی کنن مسئولین

کلام حق
1400/10/22 - 19:09

وقتی مسئول وناظر وبازرس بی کفایت باشه اوضاع نان وکالاهای مضرفی اساسی مردم شریف ایران ایم نمیشد .بحدا ما لایق وشایسته بهترینها در زندگی هستیم .به شرطی که مسئول لایق داشته باشیم که !!!!!نداریم