14:51|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 21 دی 1400 - 12:08
کد خبر: 17473
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تداوم بارش‌ها تا اواخر هفته جاری/ دمای هوا از پنجشنبه کاهش می‌یابد

طبق بررسی‌ نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی، از اواخر وقت امروز و فردا، شاهد بارش پراکنده باران در سطح استان خواهیم بود که از روز پنجشنبه 23 دی بر گستره این بارش‌ها افزوده خواهد شد.
تداوم بارش‌ها تا اواخر هفته جاری/ دمای هوا از پنجشنبه کاهش می‌یابد

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و با ادامه فعالیت سامانه بارشی، طی امروز و فردا به شکل متناوب و خفیف شاهد ادامه بارش باران و برف (بیشتر در جنوب استان) خواهیم بود.

وی افزود: از روز پنج‌‌شنبه 23 دی این سامانه تقویت یافته و بر شدت و گستره بارش‌ها به ویژه در جنوب و مرکز استان افزوده خواهد شد.

اشتاد همچنین گفت: از نظر دمایی نیز طی امروز و فردا بطور نسبی با روند افزایشی دما درسطح استان مواجه خواهیم بود ولی از اواخر هفته جاری این روند تغییر یافته و کاهشی خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان به وضعیت دمایی هوا نیز اشاره نموده و تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته شهرستان نقده با 13+ درجه گرمترین و چالدران با 6- درجه سردترین شهر استان و دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات 6+ درجه و در سردترین ساعات 3- درجه سانتی گراد گزارش شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید