10:19|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 دی 1400 - 09:34
کد خبر: 17453
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

راه‌اندازی پنجره واحد اقتصادی در اولویت مسئولان قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام ارومیه گفت: با توجه به عقب‌ماندگی و ظرفیت‌های اقتصادی استان، بایستی راه اندازی پنجره واحد اقتصادی در اولویت مسئولان قرار گیرد.
راه‌اندازی پنجره واحد اقتصادی در اولویت مسئولان قرار گیرد

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 17 دی، اظهار کرد: این مسئله توسط مسئولان قبل طرح شده و بلاتکلیف مانده است و باید توسط دولت جدید پیگیری شده و پنجره واحد اقتصادی راه اندازی شود.

وی با انتقاد از موضوع تکدی گری در استان و توجه ویژه مسئولان استانی به این پدیده، افزود: مسئولان استان به خصوص ارومیه باید به موضوع تکدی گردی توجه ویژه داشته باشند این امر در شأن جامعه ما نیست.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی، ایام فاطمیه و نیز تشییع شهدای گمنام، گفت: حضور چشمگیر مردمی در روزهای اخیر نیز نشان داده که مردم قدردان زحمت کشان جامعه هستند و این حضور مردم نشان از حمایت آنها از مسؤولان است.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه مسئولان توجه کنند که بدون پشتیبانی مردمی هیچ کاری را نمی‌توانند انجام دهند و این حضور مردمی نیز نشان از عنایت خداوند متعال به این کشور است، گفت: مردم همیشه در تمام صحنه‌ها پای کار آمده‌اند که این امر نشانه بصیرت آحاد ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره ۱۷ دی روز کشف حجاب توسط رضاشاه، اظهار کرد: آن ملعون قصد داشت بی عفتی و بی حجابی را در جامعه رواج دهد و بی دینی را در مملکت غالب کند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه ترویج بی عفتی، بزرگترین ضربه به بانوان بوده و بنیان خانواده را سست می‌کند، گفت: حجاب و عفاف مهمترین عامل برای استحکام خانواده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: حجاب مسئله مهمی است که خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی در این مورد نازل کرده و این مساله یک واجب شرعی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه مسلمانان به اعمال خود، بیان کرد: انسان باید همیشه آخرت و جهنم و بهشت را در نظر خود داشته باشد و برای انجام هر کاری نیز به این مسائل توجه ویژه کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید