03:23|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 08 دی 1400 - 12:22
کد خبر: 17417
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد :

تعمیر و اصلاح ۶۷۵ سیستم روشنایی نقطه ای در سطح محورهای شریانی و پر تردد استان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از تعمیر و اصلاح ۶۷۵ سیستم روشنایی نقطه ای در سطح محورهای شریانی و پر تردد استان در نه ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.
تعمیر و اصلاح ۶۷۵ سیستم روشنایی نقطه ای در سطح محورهای شریانی و پر تردد استان

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : با توجه به اهمیت بالای ایمنی محورهای مواصلاتی استان علی الخصوص آشکار سازی نقاط حادثه خیز و تعمیر و اصلاح چراغ های روشنایی و نقطه ای در این راستا ، ۶۷۵ سیستم روشنایی نقطه ای در نه ماه گذشته سال جاری تعمیر و اصلاح گردید.

وی افزود : در همین مدت بالغ بر ۱۱۲ هزار متر مربع لکه گیری و حذف خرابی آسفالت ، افزون بر ۵۳ هزار متر درزگیری و بالغ بر یک میلیون و صد هزار متر تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راهها در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته است.

 نصرتی از نزدیک به ۲۷۰۰ کیلومتر پاکسازی شانه و حاشیه راه ، بالغ بر ۷۵۲ هزار متر شانه سازی یا تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه و ۶۹۵ کیلومتر تکمیل و احیای خط کشی ها با اولویت خطوط میانه را سایر اقدامات مهم برای ایمن سازی جاده های استان آذربایجان غربی عنوان کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید