17:10|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1400 - 13:14
کد خبر: 17368
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در ارومیه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در شهرستان ارومیه و تلاش برای بازگشایی آن‌ها خبرداد.
مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در ارومیه

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای آذربایجان‌غربی در گفت وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در تشریح  آخرین وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: در پی بارش فراگیر برف  تنها در شهرستان ارومیه و در منطقه صومای برادوست راه ۵۰ روستا بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده است که در  ساعات آینده و با تلاش راهداران این محورها نیز بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت سامانه بارشی در استان آذربایجان غربی خصوصا در مناطق جنوبی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: با وجود بارش‌های اخیر در استان تمام محورهای اصلی و شریانی استان با همت و تلاش شبانه روزی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی باز و تردد کامل در آن‌ها برقرار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته عملیات برف روبی  در محورهای شهرستان‌های ارومیه، سلماس، خوی، چایپاره، چالدران، نقده، اشنویه، تکاب، شاهین دژ و مهاباد انجام شده است.

شکری افزود: برف روبی در مناطقی مثل ارومیه - سرو سنگین گزارش شده و در برخی از محورها نیز عملیات برف روبی خفیف و به صورت نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی محور بوده است.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی از هم وطنان  درخواست کرد: از ترددهای غیر ضروری در جاده‌ای اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتماً از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان آخرین اخبار وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را رصد نمایند و حتماً وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی مجهز کنند

راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار به صورت شبانه روزی حضور دارند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید