17:32|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آذر 1400 - 12:53
کد خبر: 17361
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی :

اجرای طرح ملی نظارت بر ناوگان عمومی در استان آذربایجان غربی

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای طرح ملی نظارت بر ناوگان عمومی استان آذربایجان غربی خبر داد.
اجرای طرح ملی نظارت بر ناوگان عمومی در استان آذربایجان غربی


امین هوشیار رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در راستای تاکید سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای طرح ملی نظارت بر ناوگان عمومی شامل ناوگان باری و مسافری در استان آذربایجان غربی هم زمان در سراسر کشور بصورت تلفیقی با پلیس راه و کارشناسان این اداره کل از ۲۲ آذر تا ۲۹ اسفند سال جاری آغاز شده است.

وی گفت : در این طرح که شامل ۲۰ گشت راهداری با همراهی کارشناسان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی به همراه نمایندگان پلیس راه حضور خواهند داشت کنترل های میدانی ناوگان باری و مسافری و رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی ، جعبه کمک‌های اولیه ، کپسول آتشنشانی ، ترمز ، لاستیک ، اسناد و مدارک حمل و نقلی ، صورت وضعیت ، بارنامه و موارد مشابه به دقت کنترل می شود.

هوشیار گفت : این کنترل ها در محل پایانه های مسافری و باری ، مراکز معاینه فنی، پایانه های مرزی و محل پاسگاه‌های پلیس راه و هر یک از شهرستانهای استان انجام خواهد شد و نظارت بر اضافه تناژ و کنترل حمل مواد خطرناک نیز از اهداف این طرح خواهد بود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه توصیه های لازم به انجمن های صنفی رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل برای نظارت دقیقتر و بیشتر ابلاغ شده است، از رانندگان خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات از بروز حوادث و سوانح جاده ای جلوگیری کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید