11:29|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 آذر 1400 - 13:13
کد خبر: 17355
یادداشت:

گلمان؛ شهری که فقط نام شهر را یدک می‌کشد!

وجود مشکلات متعدد و بی‌تفاوتی مسئولین زندگی را برای ساکنین شهر گلمانخانه سخت و دشوار کرده است که اگر وضعیت همچنان به این شکل ادامه یابد زندگی در این شهر متوقف می‌شود.
گلمان؛ شهری که فقط نام شهر را یدک می‌کشد!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، گلمانخانه، شهری که سالهاست مورد بی‌توجهی مسئولین واقع شده و متاسفانه زیرساخت‌های اولیه برای زندگی در این مکان به طور کامل مهیا نشده و در واقع می‌توان گفت این شهر همچنان درگیر ایجاد امکانات زیربنایی می‌باشد.

شهرک گلمانخانه باهدف کاهش حجم جمعیت ارومیه و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جایگزینی، در سال 99 بعنوان شهر معرفی شد؛ اما متاسفانه با بی‌تدبیری و کم‌توجهی متولیان امر، این شهرک تاکنون از کوچکترین زیرساخت‌های لازم طی یکسال اخیر محروم بوده و امکانات رفاهی و درمانی مناسبی ندارد.

از دیگر مشکلات این شهر، آسفالت نامناسب معابر و کوچه و خیابان‌ها و محرومیت ساکنان این شهر از داشتن درمانگاه شبانه روزی و داروخانه و خدمات درمانی مناسب است.

متاسفانه هیچ عنصر بصری و المان شهری در گلمانخانه وجود ندارد که نشان دهنده وجود شهری در آن منطقه باشد.

طبق پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، رهاسازی زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در قسمت‌های خاکی شهر، ظاهر نامناسبی برای این منطقه به وجود آورده است.

 در پایان بایستی گفت که به راستی وعده مسئولان در راستای بهبود وضعیت و آبادانی این شهر چرا به مرحله عمل نمی‌رسد چه کسی پاسخگوی انتظارات برحق مردم است؟؟؟

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید