13:59|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آذر 1400 - 12:44
کد خبر: 17351
یادداشت:

ورودی‌های شهر ارومیه؛ چشم انتظار رسیدگی مسئولان

نارضایتی از نابسامانی ورودی‌های شهری به یکی از انتقادات تکرارشونده‌ی مردم ارومیه تبدیل شده است که بعد از گذشت سال‌ها همچنان مورد بی‌توجهی مسئولین مربوطه به سر می‌برد که در شان یک کلانشهر نمی‌باشد.
ورودی‌های شهر ارومیه؛ چشم انتظار رسیدگی مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ورودی هر شهری نقش بسزایی در میزبانی از مهمانان و در واقع نقش دعوت‌کننده دارد و این در صورتی است که چند سالیست ورودی‌های شهر ارومیه از جمله فضاهای فراموش‌شده شهری محسوب می‌شوند که به حال خود رها شده است.

وضعیت موجود ورودی‌های شهر ارومیه به قدری نابسامان و غیراصولی طراحی شده که به صراحت می‌توان از آن‌ها به عنوان فضاهای رها شده شهری یاد کرد؛ همچنین این تشویش باعث عدم تعریف مناسب هویت شهری شده است.

چاله چوله‌های آسفالت ورودی‌های شهر ارومیه باعث شده تا خودروها در رفت و آمد دچار مشکل شوند و در برخی مواقع با عبور از این معابر صدمات و آسیب‌های جدی به خودروهای شهروندان وارد شود.

انباشت زباله‌ها غیربهداشتی، چرای احشام، بی‌توجهی به احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله مواردی هستند که جلوه نامناسبی را برای ورودی‌های شهر ارومیه به ارمغان آورده‌اند.

در ادامه بایستی گفت که متاسفانه هیچ تناسبی بین تابلوهای نصب شده در ورودی‌های شهری وجود ندارد و هر کدام با عناوین و اندازه‌های مختلف نصب شده و انگار که هیچ ساماندهی در این باره وجود ندارد؛ از طرفی هم اکثرا به صورت ورقه‌های کهنه قدیمی زنگ زده که چشم هر ببیننده‌ای را آزار می دهد.

در پایان لازم به ذکر است که وضعیت نابسامان ورودی‌های شهری را می‌توان عدم سرمایه‌گذاری و بی‌توجهی مسئولان شهری عنوان کرد که به هیچ عنوان زیبنده مرکز استان نمی‌باشد و بایستی اقداماتی در این راستا صورت گیرد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید