14:14|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آذر 1400 - 12:56
کد خبر: 17343
یادداشت:

نوسان و اختلال اینترنت؛ مشکل همیشگی شهروندان ارومیه‌ای

مشکل افت سرعت اینترنت در ارومیه، مردم و به ویژه کاربران اینترنتی را کلافه کرده است؛ به طوری که شاهد نارضایتی‌های زیادی از سوی شهروندان هستیم.
نوسان و اختلال اینترنت؛ مشکل همیشگی شهروندان ارومیه‌ای

سرویس اجتماعی باریش نیوز، از چند سال پیش سرعت اینترنت در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی به یکی از معضلات شهروندان تبدیل شده است. دانشجویان و خانواده‌ها برای حضور فرزندان‌شان در کلاس‌های آنلاین نیاز هر روزه به اینترنت دارند اما سرعت پایین اینترنت در انجام کارها و امور آنان اختلال ایجاد کرده است.

سرعت پایین اینترنت به معضلی جدی در استان تبدیل‌ شده است به طوری که پای صحبت‌ هرکدام از کاربران که می‌نشینی از سرعت‌ پایین و قطعی مستمر آن گلایه دارند.

در این میان رسانه‌ها اعم از مطبوعات، پایگاه‌های خبری و سایت‌های خبری نیز با اینترنت و از طریق شبکه‌های مجازی اداره می‌شوند از همین رو در صورت کندی سرعت و یا قطع بودن اینترنت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

در ادامه بایستی سرعت اینترنت همراه را در برابر هزینه‌ آن غیر قابل تحمل توصیف کرد؛ به طوری که اکثریت شهروندان اظهار می‌کنند با اینکه بسته اینترنت همراه خریداری کرده‌اند اما بهره‌ای از آن نمی‌برند و در این شرایط می‌بایست مسئولان زیر ساخت لازم را فراهم کنند.

همانطور که همگان می‌دانند استفاده از اینترنت امروزه از ضروریات است و دانشجویان برای رفع ضروریات دانشگاهی خود نیازمند داشتن یک اینترنت پرسرعت هستند.

مدتی است که کاربران اینترنت در استان با ارسال‌های پیام‌هایی به این پایگاه خبری، از کندی سرعت اینترنت گلایه می‌کنند اما در کمال تعجب تاکنون پاسخ مناسبی از سوی مسئولان نسبت به این موضوع داده نشده است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید