23:44|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آذر 1400 - 12:49
کد خبر: 17339
تابلویی زشت از چهره شهر؛

ضرورت ساماندهی جداره‌های زیرگذر امام علی(ع) ارومیه

زیرگذر امام علی از معابر اصلی کلانشهر ارومیه بوده و هر روز محل تردد بسیاری از شهروندان است که وضعیت نامناسب و عدم توجه مسئولان شهری به زیباسازی و استانداردسازی آن موجب اعتراض اکثریت شهروندان شده است.
ضرورت ساماندهی جداره‌های زیرگذر امام علی(ع) ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ساماندهی جداره‌های زیرگذرها در بهبود سیما و منظر شهری تاثیر بسزایی دارد چرا که این نماها هر روز در معرض دید هزاران نفر قرار می‌گیرد و می‌توانند نقش بسیار مهمی در شناساندن فرهنگ و هویت به اقشار مختلف را ایفا کنند.

زیرگذر امام علی ارومیه در سال 93 به منظور کنترل ترافیک و کاهش آن به بهره‌برداری رسید؛ متاسفانه امروزه در پی بی‌توجهی و نظارت مسئولین مربوطه در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد.

باتوجه به پیام‌ها و تصاویر دریافتی از سوی مخاطبان، آنچه مشهود است وضعیت نامناسب و جدارهای بدون حفاظ زیرگذری است که زمانی قرار بود بر زیبایی شهری بیافزاید.

اکنون سوالی که ذهن هر مخاطبی را درگیر می‌کند این است که آیا مسئولین در این شهر زندگی نمی‌کنند؟ آیا گذری از این زیرگذر ندارند که وضعیت نامناسب و اسفناک آن را که در شان یک کلانشهر نیست را ببینند؟ و به راستی چه کسی مسئول رسیدگی به وضعیت موجود پرترددترین زیرگذر ارومیه است؟

حال که 7 سال از افتتاح این پروژه می‌گذرد همچنان شاهد کم‌کاری‌هایی هستیم که در سطح شهری به وضوح نمود دارد که بایستی مسئولان مربوطه هرچه سریع‌تر اقدامی مناسب برای استانداردسازی و زیباسازی آن انجام دهند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید