23:55|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1400 - 09:03
کد خبر: 17330
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

لزوم تسهیل جذب سرمایه‌گذاران در جهت توسعه همه‌جانبه استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های طبیعی زیادی برخوردار است مسئولان بایستی زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند.
لزوم تسهیل جذب سرمایه‌گذاران در جهت توسعه همه‌جانبه استان

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 19 آذر، اظهار داشت: مسئولان استانی در راستای جذب سرمایه‌گذار اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده‌اند که باید ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: تبیین فرصت‌ها و تهدیدها، دادن امید و اعتماد به نفس به مردم در شرایطی که مهم‌ترین هدف دشمن از اقدامات و توطئه‌های کنونی ناامید کردن مردم از نظام و آینده کشور است، از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه نباید مسئولان در جامعه به گونه‌ای رفتار یا صحبت کنند که باعث ترویج ناامیدی در بین مردم شود، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی نشان داده‌اند که همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و آینده کشور است اظهار داشت: نباید مسئولان در جامعه به گونه‌ای رفتار کنند که باعث ترویج ناامیدی در بین مردم شود.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: کار پرستاری کار سختی است و پرستاران امورات سخت‌تری نسبت به پزشکان در طول درمان بیماران دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر رسیدگی به مشکلات پرستاران، گفت: مسئولان و مردم ارزش و مقام پرستار و پرستاری را بدانند و پرستاران باید به جایگاه ویژه خود برسند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید