11:01|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آذر 1400 - 13:02
کد خبر: 17309
یادداشت:

وضعیت اسفناک خیابان‌ عطایی/مطالبه بی‌پاسخ شهروندان ارومیه‌ای

سدمعبر، ترافیک و جدول‌گذاری‌های غیراستاندارد در خیابان عطایی به یکی از معضلات کلانشهری همچون ارومیه تبدیل شده که بعد از گذشت سال‌ها همچنان در انتظار همت و تدبیر مسئولان شهری می‌باشد.
وضعیت اسفناک خیابان‌ عطایی/مطالبه بی‌پاسخ شهروندان ارومیه‌ای

سرویس اجتماعی باریش نیوز، خیابان عطایی ارومیه یکی از خیابان‌های قدیمی و در واقع شناخته شده این شهر است که تاکنون برای ساماندهی و استاندارد سازی آن وعده‌های بسیاری از سوی دستگاه‌های ذیربط مطرح شده که هیچ‌کدام تا به حال اثر بخش نبوده و مشکلات این خیابان روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

برخی از پروژه‌هایی که برای این خیابان در نظر گرفته شده به دلیل برخی نواقص، نارضایتی‌هایی به دنبال داشته است که جدول‌گذاری‌های غیراستاندارد از جمله آن‌ها می‌باشد.

متاسفانه با تعبیه این جدول‌گذاری‌های غیراصولی در وسط خیابان، هر چند وقت یک بار شاهد وقوع تصادفات شهری هستیم و در این رابطه اعتراضات و پیگیری‌هایی مبنی بر برداشتن این جدول‌ها از سوی این پایگاه خبری مطرح شده که انتظار می‌رود به این موضوع رسیدگی شود.

بنا به گفته مسئولین مربوطه این جدول‌گذاری‌ها در جهت کنترل ترافیک و سواکردن مسیر اتوبوس‌ها و سواری‌ها تعبیه شده است ولی متاسفانه مشاهده وضعیت فعلی این خیابان عکس این موضوع را نشان می‌دهد.

با توجه به اینکه این خیابان یکی از پر ازدحام‌ترین خیابان‌های کلانشهر ارومیه است؛ وجود تعداد اندکی پارکینگ در این خیابان و اطراف آن به دلیل حجم بالای مراجعه افراد، این مکان پرتردد جوابگوی این همه خودرو نیست.

از سوی دیگر به غیر از موارد فوق الذکر، یکی از مسائلی که در خیابان عطایی ارومیه گریبان‌گیر شهروندان شده، وجود دست فروشان و اتوبوس‌های فرسوده می‌باشد که مجال نفس کشیدن را هم از عابران سلب می‌کنند.

طبق تصاویر و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبین، سایبان‌های ایستگاه‌های اتوبوس‌رانی نیز ایمن نبوده و با وزش باد شدید و تندباد می‌تواند خسارت‌هایی را برای شهروندان به بار آورد.

در پایان انتظار می‌رود در راستای ساماندهی خیابان عطایی اقداماتی جدی که در شان یک کلانشهر باشد، از سوی مسئولان زیربط انجام شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید