00:07|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آذر 1400 - 12:06
کد خبر: 17303
بعد از گذشت دو سال تعطیلی برگزار می‌شود:

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در محل نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی با حضور بیش از 50 شرکت مشارکت کننده سراسر کشور از پانزدهم آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در محل نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه


مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز با اعلام این خبر گفت: در واقع نمایشگاه‌ها پل ارتباطی در تجارت محسوب می‌شوند و بر این اساس استان آذربایجان غربی نیز تلاش کرده تا در این مسیر مهم از سال 1372 با همت بخش خصوصی اقدامات اولیه خود را آغاز نماید.

وی در ادامه به تعطیلی دو ساله نمایشگاه بین المللی ارومیه با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و با گذشت 2 سال از شیوع ویروس کرونا مجددا بخش نمایشگاههای بین المللی ارومیه در تلاش است تا فعالیت خود را بطور رسمی مجددا آغاز نماید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه اظهار داشت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی با حضور بیشتر از 50 مشارکت کننده از سراسر کشور از جمله تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و قم با حضور کارخانجات و تولیدکنندگان برتر لوازم خانگی کشور از پانزدهم آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه برگزار خواهد شد .

وی در ادامه گفت: بدیهی است که برگزاری اینگونه نمایشگاه‌های تخصصی صرفا محلی جهت فروش کالا محسوب نمی‌شود؛ بلکه محلی جهت ایجاد برقراری ارتباطات تجاری و ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان جهت کسب اطلاع از محصولات آنها بوده و از این طریق قطعا گامی مهم در جهت رونق اقتصادی در شهر و استان ما برداشته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه در خاتمه گفت: از متخصصین و دست اندر کاران و همچنین عموم مردم شریف استان انتظار داریم با  که نسبت به بازدید و ارتباط با تولیدکنندگان پرتوان کشور در این رویداد ارزشمند در استان با توجه به وجود شرایط مناسب ایجاد شده در این نمایشگاه اقدام نمایند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید