08:54|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1400 - 13:15
کد خبر: 17298
یادداشت:

كمبود امكانات؛ عامل اصلی نارضایتی ساکنین مساكن مهر در ارومیه

ساکنان مساکن مهر ارومیه از نبود امکانات و کیفیت نامناسب این واحدهای مسکونی رضایت ندارند و خواستار پیگیری مسئولان برای فراهم شدن امکانات اولیه رفاهی و خدماتی در این مکان هستند؛ مشکلاتی که سالهاست بین مسئولان پاسکاری می‌شود و همچنان پابرجاست.
كمبود امكانات؛ عامل اصلی نارضایتی ساکنین مساكن مهر در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، باتوجه به توسعه جوامع و گذشت سال‌ها، مشکلات مسکن مهری‌ها در ارومیه، همچنان پابرجاست؛ مسکن مهری که زمانی با هدف خانه‌دار کردن مردم در ارومیه ساخته شد.

مساکن مهر با وجود اینکه مشکل مسکن بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه را برطرف کرده اما هنوز دارای مشکلات فراوانی است که برطرف نشده که همین موضوع سبب نارضایتی ساکنین این مساکن شده است.

نبود پارک بازی برای کودکان، نبود فضای سبز، بازارچه محلی‌، آسفالت معابر، مشکل آب شرب و زیرساخت‌های اولیه شهری از جمله کمبودهایی است که تاکنون اقدامی برای رفع آن‌ها صورت نگرفته است.

در ادامه بایستی گفت یکی از اساسی‌ترین مشکلات این منطقه عدم آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها و ساماندهی نشدن پیاده‌روها است که باعث افزایش خاک در منازل و گردوغبار در هوا شده است.

طبق پیام‌های دریافتی، برخی از مخاطبان اظهار می‌کنند به دلیل خاکی بودن جاده‌ها، موقع رفت‌وآمد با هر وسیله نقلیه و حتی با وزش یک باد معمولی کل خانه و زندگی‌مان مملو از خاک می‌شود.

از طرفی هم به دلیل کمبود وسیله نقلیه رفت و آمد برای ساکنین بسیار دشوار می‌باشد و مسئله‌ای که ذهن را درگیر می‌کند این است که مگر کل درآمد هر خانواده در این اوضاع اقتصادی نابسامان چند است، که مبلغ چشمگیر آن را باید صرف سرویس مدارس فرزندان و تاکسی جهت تهیه وسایل اساسی منزل کند؟

در ادامه به صراحت می‌توان گفت که مسئولان مربوطه فقط زمان تحویل زمین‌ها به آن مراجعه کرده‌اند و دیگر حتی یک سرکشی نکرده‌اند، که اوضاع ساختمان‌ها چگونه است؟ آیا مطابق با استاندارد است یا خیر؟

در پایان لازم به ذکر است که این مسئله بارها توسط پایگاه خبری باریش نیوز مطرح و پیگیری شده است ولی متأسفانه مسئولان شهری هربار با بهانه‌هایی، بررسی و رفع آن را به تاخیر می‌اندازند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید