21:34|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آذر 1400 - 13:44
کد خبر: 17294
یادداشت:

کیفیت پایین نان در ارومیه/مردم همچنان چشم انتظار رسیدگی مسئولان

کیفیت نان در نانوایی‌های سطح شهری ارومیه از لحاظ کیفیت شرایط نامطلوبی دارد و شهروندان از این موضوع بسیار گلایه‌مند هستند و به نظر آن‌ها نظارت کافی بر نانوایی‌ها برای پخت با کیفیت نان وجود ندارد و نیاز است روند نظارت مسئولان تغییر کند.
کیفیت پایین نان در ارومیه/مردم همچنان چشم انتظار رسیدگی مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، آنچه که این روزها باعث گلایه شهروندان ارومیه‌ای شده است، کیفیت نان‌های پخت شده در نانوایی‌های سطح شهری است، مردم می‌گویند کیفیت نان اصلا خوب نیست و با یک ضربه کوچک خرد می‌شود و قابل استفاده نیست.

در ادامه ذکر این نکته الزامی است که امروزه اغلب مردم به علت گرانی اقلام خوراکی ناچارند در تمام وعده‌های غذایی نان مصرف کنند اما به نظر می‌رسد دستگاه‌های اجرایی مسئول در این حوزه توجهی نسبت به نظارت بر موضوع کیفیت نان ندارند. 

با اینکه از سال گذشته نرخ انواع نان در ارومیه افزایش پیدا کرده ولی با این حال نه تنها کیفیت نان بالا نرفته بلکه پایین هم آمد و نکته مهم‌تر حتی از حجم نان نیز کاسته شده است.

از طرفی هم تفاوت قیمت‌ها در نانوایی‌های مختلف به بهانه فروش نان مخصوص و اضافه کردن مقداری کنجد روی آن از دیگر عوامل نارضایتی مردم است.

با توجه به پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، مشکلات فوق الذکر چندین بار توسط این پایگاه خبری پیگیری شده و به اطلاع دستگاه‌های مسئول رسانده شده ولی تداوم شکایت‌های مردمی بیانگر آن است که موضوع برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد.

در پایان امید است که مسئولان شهری بر نانوایی‌های سطح شهر ارومیه نظارت کافی داشته باشند تا نان‌های با کیفیت بر سفره خانواده‌ها راه یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

گمنان
1400/09/11 - 08:39

نانها رفته رفته اب میرند نمیدونم چرا مسئولان تعزیرات رسیدگی نمی کنند مگه این نانونائیها نان بنا به گفته سمیئولان به قیمت پایین تر پانزده هزار تومان نمی خرند اینها مگه حساب هم بکنب چند برابر از این تراژدی نفع می برند را